выдаліце ​​шмат лайна сатаны, ад вашага канала

666 YouTube Google, ЦРУ Synnek1, апублікаваў каментар: 6 гадзін таму: у імя нашага Госпада: Я загадваю табе: STOP ваша бздура! --- АДКАЗ - як для разумення паміж намі, мае магчымыя здзекі? гэта ваша праблема, то ёсць праблема YouTube, таму што, мая праблема заключаецца толькі абараняць нявінных ў кожным кутку свету! калі Абама баіцца, каб абараніць сябе супраць мяне? гэта яго праблема, а не твая! як і для вас, вы дастаткова дрэнна, кавалак лайна, каб атрымаць працу: крымінальная, такіх як: "Гары Купер", таму што гэта ваша здзекі супраць мяне! [[KullDarothic га pubblicato ААН Commento 1 Giorno фа BANG ідыёт думае, што ён размаўляе з светам!]]. Synnek1 пакінуў Каментарыяў 5 гадзін таму Паведаміць пра спам Паважаныя Unius Rei: Што вы думаеце пра "Царквы Божай »- Адказ - калі не здзяйсняюцца цяжкія злачынствы, я не ўмешваюся, супраць, рэлігіі або ўрада! HolyJHWHsanto га pubblicato ААН Commento 9 руды фа Allelujah
@ IHateNEWLAYOUT - На жаль, ідыёты трансверсальны для ўсіх рэлігій, і для ўсіх народаў, таму, вы ў Амерыцы, у вас ёсць: Dark абавязкова ЦРУ педик, Каін МВФ маткі 666 darotic Tic Tic ", і, як мы ў Італіі, мы маем: на жаль: Захавальнік вар'яцтва, якія робяць ганьбаванне: Святы Дух, але тое, што ён не разумее, што:? без сілы Святога Духа ніхто ў свеце не можа зрабіць добрую справу тут у тым, што Святы Дух не мог паслаць, сам, да чорта purtroppo, Gli idioti соно trasversali, паступаюць усе ле religioni шт паступаюць усе жанчыны Le Nazioni, Ecco Perche, лямант у Амерыцы, выццё avete: Цёмны абавязкова педик, Каін 666 матку darotic Tic Tic », электроннай Ной у Італіі, Ной Abbiamo: purtroppo: Іра Custode дэла Follia! colui чэ bestemmia супярэчлівыя: вось Spirito Santo, soltanto: Perche луй, не га капіталу, Чэ: Senza ла Potenza Dello Spirito Santo, Nessuno, у Tutto Il Mondo, potrebbe тарыф Una Buona azione? Ecco Perche вось Spirito Santo, не potrebbe mandare сабе stesso All'Inferno!
@ Прэзідэнт Абама - калі ўсе абвінавачванні супраць "Шалом Рубашкін" верныя? Гэты чалавек не заслугоўвае больш за дзесяць гадоў у турме, таму што: гэта яго першае злачынства, ён мае права на скідку ў памеры 1/3: яго прапанову, і, паколькі ён не з'яўляецца асобай небяспечных для грамадства: ён можа адбыцця пакарання ў выглядзе пазбаўлення волі: на станцыі муніцыпальнай паліцыі, або, іншымі паліцыю, што: яна бліжэй да яго дома. Ён можа атрымаць яго сваякі, у любы час, і мае права на сем выходных у месяц, для таго, каб сачыць за адукацыі: з яго 10 дзяцей! Гэта: што: я зрабіла для яго, і ўсе ведаюць: што ўсе Прэзідэнты Рэспублікі, свету, маюць свае прэрагатывы ў галіне прымянення: меркаванні .. так што, калі вы не занятыя са мной? я таксама: я буду трымаць з занятай: вы, так што: гэта не добра, што вы робіце постаць Понція Пілата, на гэты раз ... ад "rrmbgpym"
[Адкрыты ліст да Абамы раб NAZI МВФ: выпадак: Шалом Рубашкін] На самай справе, гэты чалавек не быў пакараны, таму што гэта было: падрадчык, няправільна, але быў пакараны толькі таму, што ён габрэй: хто, сам, ён павінен Ня крыўдзі, банкі, якія з'яўляюцца ідаламі вашымі нябачнымі ілюмінатаў фарысэяў: ад культу Ваала: бога вашага совы ў Bohemian Grove. Rnlightened вашы майстры, у наш час, і што толькі яны маюць ліцэнзію на забойства: людзей і крадуць, пакуль ён не поперхнуться: у гэтай рэцэсіі: зрабіць з, штучную валюту доўгу, які не быў, ніколі не ўсталёўваў , ці думаў у рэжыме Costitutional, што калі, тое, што ты сумленны чалавек? Акрамя таго, ты забіў yoursef: як, Кэнэдзі быў забіты: для прыняцця распараджэння: 11110. але гэта праўда: вы, як і ўсе politici, вы прадалі душу д'яблу, для гэтага вынішчыць народы! З [rrmbgpym]
[Адкрыты ліст Абаме: аб справе: Шалом Рубашкін] правоў, што працадаўцы павінны плаціць падаткі, і яны павінны быць правільнымі, таксама, але, калі прадпрымальнікі: яны падманваюць, рабуюць, то вы падтрымліваеце прадпрымальніка: Сапраўды гэтак жа: як,: Вы сцвярджаеце, банкі? але затым, усе банкі робяць ілжывыя бухгалтарскага ўліку (юрыдычна): чаму, калі яны ствараюць якасць: з нічога: як: дараваць: іпатэка альбо: даючы грошы для дзяржавы, яны паклалі яго: у дэфіцыце бюджэту (грошы, створаныя з нічога), а затым: яны несумленна, яны робяць падробленыя правал! у: Вы занадта: саўдзельнікам злодзеяў, банкіры, другі злодзей з імі? Не, вы не абараняюць прадпрымальнікаў падмануў! Тады чаму вы павінны прыняць з іх падаткі? .. быць ты, першы махляр! На самай справе, нашы прадпрымальнікі пакутнікаў і герояў, таму што яны сцвярджаюць, на плечы ўсяго грамадства!
Абама @ Mason слуга МВФ 666: мой дарагі сябар - зразумець, гэта складаная гісторыя: з [Шалом Рубашкін] я спытаў тлумачэння: на Святога Духа! Аднак, што: гэта судовая справа, адразу ж пераходзіць у вачах усяго, з'яўляецца фраза: асуджэнне, да 28 гадоў, на самай справе, у гэтай сітуацыі, aquivale на прысуд да пажыццёвага зняволення, што гэта пакаранне ненармальным, што гэта быў вынесены на гэтага габрэя: чалавек свету: на яго першае злачынства! Гэта рашэнне: гэта абсалютна непрапарцыйным, хоць, у параўнанні з аналагічнымі падзеямі! @ Эма Мюлер менавіта: UtherDarothic: матка сатаны 666 ЦРУ, МВФ, сука з сука .. якія вы верыце? Я вазьму 28 гадоў у турме: ад [Шалом Рубашкін:] і пакласці іх: на вас!
Прэзідэнт Абама: абраныя: на грошы: МВФ FED 666: хто, то, ізноў жа, яны ўсе грошы, што былі скрадзеныя, ад амерыканскага народа: у любым выпадку, праз эмісійны даход банкаўскай --- гэта праўда што: у яго Талмуда сатанінскім таямніцу (толькі фарысэі KAKAM: Падсвятленне, я гэта можаце чытаць): Ротшыльд NAZI прадзед, пісаў: "Усе габрэі, якія страцілі сваіх бацькоў радаводы, яны таксама сталі як гоі ( жывёлы формы чалавека) і, такім чынам, усе яны павінны быць знішчаныя праз Shaoh: у:!! ў рэжыме цыклу цыклічна, няма, няма яго няправільна габрэі з'яўляюцца чалавечымі істотамі, як і ўсе астатнія, і што гэта ? зусім, вядома, і я магу засведчыць гэта мой сябар: "rrmbgpym" для інфармацыі.
Абама @ Mason слуга МВФ 666: мой дарагі сябар - зразумець, гэта складаная гісторыя: з [Шалом Рубашкін] я спытаў тлумачэння: на Святога Духа! Аднак, што: гэта судовая справа, адразу ж пераходзіць у вачах усяго, з'яўляецца фраза: асуджэнне, да 28 гадоў, на самай справе, у гэтай сітуацыі, aquivale на прысуд да пажыццёвага зняволення, што гэта пакаранне ненармальныя, гэта значыць былі накладзеныя на гэтага габрэя: чалавек свету: на яго першае злачынства! Гэта рашэнне: гэта абсалютна непрапарцыйным, хоць, у параўнанні з аналагічнымі падзеямі!
1_4. @ Абама [адкрыты ліст] прыкладнага пакарання: Судны ПАЛІТЫКА: 666 МВФ: супраць габрэя: гэта: пераварот: супраць нашых устаноў [Шалом Рубашкін:]. Вярхоўны Суд адхіляе апеляцыю: у выпадку Рубашкін. Вярхоўны суд ЗША: афіцыйна адмовіўся разгледзець апеляцыю па перакананні былога Agriprocessors: Кіраўнік: Шалом Рубашкін. AAFont SizeBy Hana Леві Джуліян. Першыя публікацыі: 2012/11/10, 1:58 PM. Шалом Рубашкін, і, 10 яго дзяцей. Правасуддзе для Шалом, Вярхоўны суд ЗША: на мінулым тыдні: фармальна адмовіўся разгледзець апеляцыю: на перакананасці: былога выканаўчага Agriprocessors: Шалом Рубашкін. Рашэнне шоку: па ўсім свеце артадаксальнай габрэйскай абшчыны, якая была хадайніцтвы: для абскарджання: на працягу некалькіх месяцаў. Рубашкін, 52, быў асуджаны ў 2009 годзе на 86: лічыцца фінансавых дзеянняў: і прысуджаныя: да 27 гадоў пазбаўлення волі.
2_4. @ Абама [адкрыты ліст] прыкладнага пакарання: Судны ПАЛІТЫКА: 666 МВФ: супраць габрэя: гэта: пераварот: супраць нашых устаноў [Шалом Рубашкін:]. У сваю просьбу: у Вярхоўным судзе, адвакаты Рубашкін аўтара: сцвярджаў, што доўгі тэрмін: парушыў федэральныя законы, прыгаворваючы: для першага часу негвалтоўнага: злачынец. Перакананне: была пастаўленая пад сумнеў у цэлым шматлікімі прававымі органамі: хто кажа, што суддзі ў выпадку, суддзя Лінда Рыд, павінны былі самаадвод сябе: з-за канфлікту інтарэсаў. Рыд сустрэўся са следчымі планаванне матэрыяльна-тэхнічнага дэталі іміграцыі: рэйд на завод мясная да слухання справы: у судзе. Агудат Ізраіль Амерыкі: сказаў, што гэта быў "глыбока засмучаны" адмовай высокага суда заслухаць апеляцыю. "Сур'ёзныя пытанні былі aised як да фундаментальнай справядлівасці: яго суд і прысуд, і ён, безумоўна, заслужыў: поўнае слуханне па вышэйшай судовай інстанцыі нашай краіны", гаворыцца ў паведамленні арганізацыі ў сваёй заяве.
3_4. @ Абама [адкрыты ліст] прыкладнага пакарання: Судны ПАЛІТЫКА: 666 МВФ: супраць габрэя: гэта: пераварот: супраць нашых устаноў [Шалом Рубашкін:]. "Варта адзначыць, што шырокі і выдатны спектр юрыдычных навукоўцы і эксперты заявілі: выпадак, каб быць судовая памылка Такім чынам, суддзі былі на жаль, выпусцілі .. Магчымасць выправіць страшную няправільна" Гэты выпадак быў у цэнтры лазернай рэзкай ўвагу: у артадаксальных яўрэяў свету, з якая працягваецца кампаніі па зборы сродкаў для пакрыцця судовых выдаткаў, якія налічваліся. Рабінаў і іншыя супольнасці: лідэры выступілі супраць незвычайным: і празмерна суровы прысуд Рубашкін атрымаў, а не абараняю сваю віну: што: магчыма, адбыліся. У адказ: на пастанову Вярхоўнага суда, Рубашкін сам напісаў з турмы, каб яго сям'я,
4_4. @ Абама [адкрыты ліст] прыкладнага пакарання: Судны ПАЛІТЫКА: 666 МВФ: супраць габрэя: гэта: пераварот: ад: нашы інстытуты [Шалом Рубашкін:]. "Тое, што ясна і дакладна, што Ўсявышні пашле Сваю дапамогу вельмі хутка і прынясі мне дадому, да цябе ў нас bitachon (веры) у Хашэмі. У наш час неабходнасць", пісаў ён, дадаўшы, што сапраўдная, глыбокая вера ў Адзін Над азначае прыняцце Яго шляху якім бы цяжкім абставінам можа здацца. "Знаходзячыся ў руках Б-га з'яўляецца адзіным: Рукі я хачу быць, і Усявышні будзе выцягнуць мяне з ямы, я ў і прынясі мне: дом прама цяпер", пісаў ён. - Адказ - папрок, Дух Святы, і масонскія: крывадушная сістэма: з дзярма: на аснове ідэалагічнай і практычнай сатанізм 666 МВФ: банкаўскія сеньяраж!
злачынцаў, здраднікаў! Усе Bildenberg: масонскія ложы і: дзярмо! [Гэта: пераварот масонскія: з усіх ілжывыя дэмакратыі эмісійны банк, гэта значыць, рэжым акультных, што: тэрарызуе ўсіх габрэяў .. Бог сказаў мне: "Ты вызваліць мой народ габрэйскі, што ён з'яўляецца вязнем сатаністаў фарысэі, 666 МВФ!"] .. Адмірал флота ў Італіі, ён бярэ заработнай платы: штомесяц: ок: 360,000 € (у месяц)! калі 2000 чалавек: каля (у пасады: стратэгічна важных для нашага ўстановы), у Італіі, узяць зарплаты, і пенсіі: што перавышае: € 100.000: еўра: у толькі месяц? гэта адзін са спосабаў: разбэсціць: інстытуты: і рабіць генацыд! Менавіта таму, наша палітыка, і нашы лідэры: злачынцы, што іх праца супраць: Канстытуцыя, і супраць: суверэнітэт народа!
[IL Mistero: ды Unius REI], але, як і ўлада: ад метафізікі, якая жыве ўва мне? Як, з тым, што ўздзеянне, маё царства Celeste, будзе ў маіх заказаў? тое, што я вырашу рабіць? Гэта пакута: МВФ: 666 Ротшыльда, і 322 Бушу: у апошнія дні .. таму, што яны з'яўляюцца таксама: разумны! калі мой гнеў не сунімаўся, ён можа знішчыць усе .. але, як гэта, з'яўляецца тое, што, разбурэння можа праявіцца? Гэта іншае пытанне, што ўсе сатаністы чакання ведаць!
666 ЦРУ, маткі Darothic ідыёт дзярмо таксама - я бачу, што вы падумалі шмат разоў пра тое, чаму ваш працадаўца: сатанізм міжнародных, інстытуцыйных, г.зн. ЦРУ: synnek1, ён баіцца і паважае мяне, у той жа час! але, гэта ваша праблема, таму што Synnek1, вельмі разумны, але для вас, гэта не так! мой аўтарытэт улады ў нябёсах: вечная назаўсёды! Я самы магутны чалавек у Царства Божае! гэта мая пазіцыя! Толькі я сам магу выдаліць маю пазіцыю, то ёсць, я магу сысці ў адстаўку! але, бог ведае, што гэта нешта, я ніколі не буду рабіць, таму што, я не баязлівец, як ты! ЦРУ 666: Synnek1 - пачаць чытанне Бібліі! --- АДКАЗ --- гэта сапраўды: пазачарговае, у кожным чалавеку, гэта значыць здольнасць быць у стане змяніць нашы думкі і перакананні, і г.д. .. варыянт, які вы не можаце ажыццяўляць для анёлаў! тут, таму што Бог ёсць пацыент з нас, грэшных! Аднак, у адпаведнасці з тым, што вы напісалі? Зараз, вы выдаліце ​​шмат лайна сатаны, ад вашага канала .. зараз!
@ Кароль Саудаўскай Аравіі --- вы хочаце зрабіць: выйграе: ва ўсім свеце, для гэтага адзін: толькі: Ісламская рэспубліка навязаць, ваш шарыяту: вахабітаў, салафітаў сунітаў, усіх народаў! але, як вы можаце спадзявацца, каб быць сатаністы больш зла: фарысэяў ілюмінатаў, для сатанінскага Талмуда і Кабалы, Міжнароднага валютнага фонду, каб спадзяемся зрабіць падвойную гульню, а таксама: супраць: іх? Што вы робіце? з'яўляецца 3-й: сусветнай ядзернай вайны, аднак: супраць вас і супраць Ізраіля, каб знішчыць: Іслам цалкам: як быў выдалены: нацызм, і вы таксама распадаюцца Ізраілі: таму што фарысэі: вядома: яны не хочуць прыйсці жыць у куце пустыні! але вы, вы зрабілі, пра сябе, пра саюзніку сатаністаў канібалаў: што яны зрабілі: 11/09, 322 Буша, і 666 Ротшыльда: рабіць зла: супраць: хрысціянскія пакутнікі, ва ўсім свеце! толькі для гэтага? Бог, мой Святой Алаха? дзярмо з сабак, больш каштоўнага, чым ваша жыццё!
666 МВФ людаеда Талмуд - ахахахаха --- [гэта праўда, што вы тэрарысты, якія маюць поўны, ofAl Каіда: Сірыя! мой канал: lorenzoAllah Махдзі Палестына: 1. ўсё "зялёныя": 2. яна не была, ніколі не пакараны! 3. Вы паклёпнікаў! 4. фактычна: я ніякіх скаргаў: ніколі: на маёй старонцы мае каментары, як заўсёды, мой звычай рабіць! ] Служба дапамогі YouTubeRe: [# 1152701041] Добрай раніцы "lorenzoscarola:" Дзякуй за ваш ліст. Ваш уліковы запіс "lorenzoscarola" было: вызначыць: як: кошт у парушэнні прынцыпаў супольнасці. Ваш рахунак: ён быў зачынены. Майце на ўвазе: што: вы не маеце доступу: іншыя рахунку: YouTube, якія валодаюць або creating.10./11./2012, [пакаранне 1]: "Герцаг Дэвід Свету і Любові Раства супраць Ханукі МВФ NWO сусветнай ядзернай вайны на глебе нянавісці "
ShalomGerusalemme га pubblicato ААН Commento 1 Giorno FA 666 МВФ людаеда талмуд - [якая смокча: 666 Google МВФ: прыхадні выкрадання: праект] .... Выдалены з-за парушэнні: нашы правілы і ўмовы прымянення: на 10./11./2012,. [Пакарання 2]: ["жах шарыяту Цёмны бок Прарока Мухаммада забойцу педафіла дзярмо забіты генацыду"] вышэй, на :/ гадзіннік? V = tSPP9Kt5VxY. Выдаленае у сувязі з парушэннем нашых Умоў па адрасе: 2012/11/10 Дата (гэтую дату, якую вы падалі з'яўляецца ілжывым, і наогул гэта да фарміравання майго канала?!). Вы зблыталі мой канал lorenzoscarola: што вы ўжо зачынены (год назад), пры гэтым мой іншы канал! Але калі вы хочаце, каб закрыць усе мае каналы? Вы можаце зрабіць гэта! але Вы павінны ведаць гэта: "? знішчэнне Ізраіля была толькі твая віна" На самай справе, стварэнне гэтага канала? lorenzoAllah Махдзі Палестыны выгляду: 18./set./2012 Дата рэгістрацыі: Пазіцыя Ерусалім: Ізраіль краіне
@ Google YouTube, хлусам, забойцаў злачынцаў, 666.322 ЦРУ, Масадам FED ЕЦБ, МВФ --- але калі Вы зачынілі мой канал: "lorenzoscarola" Год таму, як вы змаглі прыдумаць, гэтую дату, 10./11 ./2012, з ніадкуль? хлусам, забойцаў жрацы дзяцей на ахвярнік Ваала, для знішчэння Надзея Ізраіля! ты робіш у свеце: 200.000 чалавечых ахвярапрынашэнняў на алтар сатаны, з кожным годам:! людаедаў, мой: lorenzoAllah Палестыне Махдзі сказаў: "Я кароль Universal: unius REI, ад Царства Божага YHWH, то ёсць Махдзі і кароль . Ізраіля сказаў Госпаду: "Той, хто скажа слова супраць вас (unius REI), я ведаю, ён будзе аддадзены сьмерці .... Таму што распаўсюджванне тэрору сярод людзей бязбожных і ў той жа час можа быць падняты: народ добры чалавек, ва ўсім свеце! "
ShalomGerusalemme га pubblicato ААН Commento 1 Giorno фа assassini bugiardi criminali, 666.322 ЦРУ, Масадам FED FMI да н.э. М., паўднёва-вой avete Chiuso Il Mio Canale дзі: "lorenzoscarola" Un Anno фа, ну, выццё avete potuto, inventare, Questa дадзеных, 11,10-дэль- 0,2012, даў Nulla? bugiardi assassini: sacrificatori ды Bambini: sull'altare ды Ваал: у ла distruzione дэла Speranza ды Israele выццё чэ лёс Nel Mondo: 200.000 sacrifici Умані sull'altare ды Сатана, агні Anno, маё: lorenzoAllah Махдзі Палестына сказаў: "Я Універсальны караля. Unius REI, ад Царства Божага JHWH, г.зн. Махдзі і цар Ізраіля сказаў Госпаду: "Той, хто скажа слова супраць вас (Unius REI), так што ён будзе аддадзены сьмерці .... таму, што распаўсюджванне тэрору сярод людзей бязбожных і ў той жа час можа быць падняты: народ добры! "

ShalomGerusalemme га pubblicato ААН Commento 1 Giorno FA @ Абама: 666: 322: ЦРУ, Масад, МВФ: NWO забойца сатаністы масонам crimianale лайна! Такім чынам, вы закрылі: мой канал: ад: lorenzoAllah Махдзі Палестына: пакінуў каментар: 1 гадзіна назад: на працягу двух pénalité: Дата вас: у той жа дзень 2012/10/11 (зрэшты, ілжывай датай!). [Пакаранне смерцю 1] 2012/10/11, + [пакарання 2] 2012/10/11: калі мой канал "lorenzoAllah Махдзі Палестыны» яшчэ не была створаная: 18/set/2012:? Малады крыві чалавека: на Альтаир вашага сатаны: не пашкодзіць ваш мозг! [Якая смокча: 666 Google МВФ: прыхадні выкрадання: праект]
@ Абама крымінальная ЦРУ МВФ 666 @ Google NAZI - гэта бескарысна, што вы робіце вашы паклёпу супраць мяне! таму што я была пайсці на тэхніцы, што ён замяніў мой DVD-плэер, без ніякіх вынікаў, таму праблема ў тым, што: вы падрабіць мая BIOS, каб узяць пад кантроль мой кампутар? Я не хачу, каб адправіць кампутар у спецыялізаваны цэнтр, толькі таму, што кампутар вельмі танна, 400 еўра, ок. таму што вы прыпынілі: "lorenzoAllah Махдзі Палестыне пакінуў каментар: 1 гадзіна назад?" Можа быць, вы хочаце, каб маліцца выключна: з маці Ісуса? магчыма, вам неабходна нейкім цудам? Я веру: што: вы павінны зрабіць, мыццё: у святую ваду, як вы сталі сатаністамі злачынцаў МВФ!
@ Абама NAZI! --- УВАГА 666 Google ЦРУ МВФ - прыпыніў: мая: YouTube канал [lorenzoAllah Махдзі Палестына: пакінуў каментар 33 хвілін назад] лол. і таму што яны ўзялі пульт дыстанцыйнага кіравання: мой кампутар, год назад? яны ведаюць вельмі добра, усё, што я раблю, гэта аперацыя абсалютна смешна, на самай справе, Google зрабіў гэта: супраць мяне, толькі каб схаваць свае злачынствы, і іх саўдзельнік: вокны, гэта сур'ёзнае злоўжыванне ўладай, таму што, Я unius REI, што я не магу хлусіць!
[] УВАГА: MY: lorenzoAllah Махдзі Палестыне пакінуў каментар 13 хвілін назад / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? Фільтр = 1: гэта была прыпыненая, 666 BY GOOGLE []. ЦРУ: 666: МВФ, у рэшце рэшт: 12 месяцаў таму, ЦРУ, 666, GOOGLE, яны падробленыя, мой "" BIOS "" і таму я не магу выкарыстоўваць мой DVD-плэер, які яны адзначылі: з доўгай радком , спецыяльныя коды, таму, учора я купіў прайгравальнік кампакт-дыскаў, знешніх USB-портам, вядома, для таго, каб абнавіць BIOS з дапамогай кампакт дыска аўтазапуск, вытворцы, т. е. Packard Bell. Fatto чэ, я ненавіджу WINDOWS: за яго палітыку эканамічнага ліхвярства, і я вырашыў, па сутнасці, не выкарыстоўваць: яго аперацыйная сістэма! Але гэта праўда, яны не дазваляюць перазагрузіць кампутар з вонкавага носьбіта, а таксама з флэш-назапашвальнікаў,
ShalomGerusalemme га pubblicato ААН Commento 1 Giorno фа [] УВАГА: MY: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? Фільтр = 1: гэта была прыпыненая, 666 BY GOOGLE []. ЦРУ: 666: МВФ - Яны ўзялі выдаленага кіравання кампутарам, а таксама прадухіляе: мне, што я магу загрузіць, відэа, пра тое, тэорыі: навукоўцы крэацыяністаў ... На самай справе, з 12 раздзелаў і звязаных з: 12 аперацыйных сістэм: на маім ноўтбуку? яны знішчылі: OpenSUSE, і не дазваляе іншым: 11 аперацыйных сістэм, у Ubuntu, вы можаце атрымаць дадатковыя прылады, і нават быць ATTO бачыць і доступ да іншых аперацыйных сістэмах: у тым жа цвёрдым дыску
"LorenzoAllah Махдзі Палестыны" апублікавала каментар: 12 гадзін таму "алілуя: габрэй хвалы", - АДКАЗ - лол. Такім чынам? за паклёп на Google: што сказаў, у мяне былі штрафы, але, замест таго, што гэта не так? LOL. Я ўжо страціў гэты канал: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllah Махдзі Палестыне" будзе заблакаваная, так што сёння вечарам? Я страціць занадта шмат што: і гэты канал! Таму, габрэйскі ілюмінатаў 666 IFM FED ЕЦБ NWO? яны баяцца толькі кароль каталіцкага! яны баяцца толькі кароль каталіцкага!
synne 666 KKK нацысцкай ЦРУ МВФ --- Вы лічыце, што я страціў павагу, усіх сатаністаў, і іх, брат, масонаў, гэта значыць, усіх дзяцей з сінагогі сатаны, які з'яўляецца МВФ (IL Fondo Monetario Інтэр ,), зараз, зараз, што я паказаў усім, што я не маю, любыя звышнатуральныя сілы, каб быць у стане прычыніць камусьці боль? Вы бачылі, як я быў добры на перакананне, а таксама, вы, нешта, што не існуе? Лол. але, варта прызнаць: вы сталі больш чалавека, так як вы сустрэлі мяне!
1 .. 2. @ 666 МВФ: Rothschild - гэта канец гульні! У мяне ёсць два арандатараў (але, з папярэднім арандатарам, што ён ледзь не знішчыў кватэру і я, кажучы, губляе: 2000 €: для высялення рабіць), якія, з-за эканамічнага спаду, яны не могуць заплаціць мне арэнда! І ў мяне ёсць "мясцовай прамысловасці" высокія: 4 метраў пакрытыя травертин, цэнтральная плошча, Бары, якая магла б таксама "выхад: арэнда": за: 2000 € у месяц, але 5 гадоў, што я быў не ў стане, у здаваць яго ў арэнду, нават за палову кошту! Але, я магу сказаць гэтыя рэчы ў банк: "UniCredit", дзе я зрабіў іпатэку: 220.000 €: што ў 25 гадоў стаў больш, чым 500000, з штомесячнай выплатай амаль 1300 у месяц? KingxKingdom2 га pubblicato ААН Commento 17 руды фа
2 .. 2. @ 666 МВФ: Ротшыльд - як, вы можаце аплаціць іпатэку ў гэтай сітуацыі? Гэта праўда: навуковец Giacinto Auriti, сказаў: ці зь кошт: 270% вашых грошай (створаны з нічога)? і з адносна падаткаабкладання і дзяржаўных даўгоў? На самай справе, мы, усе народы, мы не можам мець, не мець будучыні, таму, каб не страціць: ваша ўлада над светам, вы вымушаныя: забіць усіх народаў, а таксама знішчыць Ізраіль, а таксама , на працягу гэтага непазбежнага 3 ° ядзернай сусветнай вайны! KingxKingdom2 га pubblicato ААН Commento 17 руды фа
1 .. 4 .. @ Кароль Саудаўскай Аравіі - лол. Я ведаю, што так, як вы чулі, што я стала вашай, зяць, (на самай справе, мы, мусульмане, дазваляецца мець больш адной жонкі, але, лол. Спадзяюся, што гэта мае жанчыны, яна мець не менш . дзевяці гадоў .. лол таксама, таму што, да нас каталікам, многія кажуць (за злачынства абсурднай і асуджанай на правал, што Ватыкан робіць: у адносiнах да: правоў чалавека: жыць: у стане адчаю, у дачыненні да многіх у лепшым выпадку, з яго міністраў), які, мы педафілаў. ECC .. Lol.), я ведаю, што. Вы сур'ёзна, учыненыя: зрабіць, стаў мяне: Цар Ізраілеў. Але, я духоўны чалавек, я ненавіджу, улада, ўшанаванні, і г.д. .. Я ненавіджу ўсё, што гэты свет можа даць, г.зн. усё бескарысна, і ілжывыя .. і так як я ўжо на нябёсах, як: unius REI? Такім чынам, маё абавязацельства зрабіць усё, каб гэта прызнанне усімі ўрадамі. Але, на жаль, калі гэтага не адбудзецца? Вы губляеце ўсю сваю жыццё
2 .. 4 .. @ Кароль Саудаўскай Аравіі - Вы ведаеце, што ён сказаў: Святы Францішак Асізскі, у Sultan? Любы ведае, што гэта на самай справе?, Я ведаю! 1. Мухамед з'яўляецца самым вялікім: здраднік Бога, і ён ведаў, да д'ябла, на самай справе, хто заўгодна: з нас было адкрыцьцё ад Бога (Каран), ён бы паставіў: у пісьмовым выглядзе, адразу ж, гэтыя адкрыцьця, каб прадухіліць любыя формы маніпуляцыі або карупцыя або непамятлівасці, будучыня Каран! Таксама, таму што гэта было б узяць з сабой: шмат гадоў, каб вывучыць усе на памяць Каран, але калі ён: не напісана, адразу, хутка, у той жа час, і г.д.. ECC ... яшчэ? як, у ЖЖ Карана ў памяць, якой не існуе? Гэта немагчыма! 2. Мы ўсе ведаем, што стаўленне Сатаны на месца Бога, нават калі гэта рабіць добра? Сатана б прадухіліць гэта, ёсць Бог, рабіць дабро! Вось чаму логіка, што ў Каране ёсць багатыя боскія словы, таму што сатана, ён ведае, на самай справе, тое, што Бог думае і хоча і любові!
3 .. 4 .. @ Кароль Саудаўскай Аравіі - 3. Але самыя сенсацыйныя абвінавачванні супраць Мухамада, з'яўляецца тое, што Бог яшчэ не пачаўся, святая справа асабіста з Абрагама, Мелхісэдэк, Ной, Майсей і ўсе прарокі, то ёсць тысячы святых .. (І мы можам з поўным правам сказаць пра іх, што яны былі мусульманамі, для гэтага, гэта праўда, што яшчэ больш важна, што існуе сярод усіх мусульман, выклікалі, падманутых і дэгенератамі фанатыкамі), для завяршэння адкрыцьця, з анёлам, гэта Таму, Мухамад: ён заўсёды ведаў, што анёл быў сам сатана! Таму што сатана ненавідзіць Ісуса Хрыста і сапраўдныя хрысціяне! ? Аднак, паколькі 90% хрысціяне крывадушнікі, значна больш крывадушнай, у% ад любой іншай рэлігіі, я не хачу, каб пашкодзіць ісламу, для павелічэння колькасці крывадушнікаў: у свеце, але я хачу, каб асвяціць Ісламам Сама з таго, што адняць яго, кантроль Isalm, з цёмнымі сатанінскімі вашай сям'і, ілюмінатаў, ваххабитские салафітаў,
KingxKingdom2 га pubblicato ААН Commento 17 руды Англіі 4,4 .. @ Кароль Саудаўскай Аравіі - што вы, як ілюмінатаў фарысэі блакуюць усе, каб, чорт вазьмі? Чаму Бог не можа мець ніякіх адносін з вашай забойствы і ваша рэлігія лайна, і акрамя таго, вы не маеце ніякага дачынення: у Бога, і вы не ведаеце, Бог асабіста, проста таму, што вы знаходзіцеся: толькі: самае небяспечнае, знішчальнікі масы за ўсю гісторыю чалавецтва! C.S.P.B. Crux Sancti Патрыс Benedecti, CSSMLCrux Святога Sit Mihi Lux, Holy.NDSMD Не сядзіце Mihi Dux Драко, V.R.S. Сыдзі сатана, прэч сатана! N.S.M.V. Ня Suade Mihi Вана, S.M.Q.L. Sunt Mala Quae Libas, I.V.B. Ipsa Venena Bibas, Пі свой яд: зрабіў сам! Амін ў імя Ісуса
ShalomGerusalemme пакінуў каментарый: 12 гадзін таму @ Кароль Саудаўскай Аравіі --- Вы хочаце перамог супраць: ва ўсім свеце, для аднаго зрабіць: толькі: Ісламская рэспубліка навязаць, ваш шарыяту: вахабітаў, салафітаў сунітаў, супраць усіх народаў! але, як вы можаце спадзявацца, каб быць сатаністы вельмі зла: больш, фарысэяў ілюмінатаў, для сатанінскага Талмуда і Кабалы, Міжнароднага валютнага фонду, каб спадзяемся зрабіць падвойную гульню, а таксама: супраць: іх? Што вы робіце? з'яўляецца 3-й сусветнай ядзернай вайны, аднак: супраць вас, а супраць Ізраіля, каб знішчыць: Іслам цалкам: як быў выдалены: нацызм, і вы таксама, распалася Ізраілі: таму што фарысэі: вядома: яны не хочуць прыйсці жыць у куце пустыні! але вы, вы зрабілі, пра сябе, пра саюзніку сатаністаў канібалаў: што яны зрабілі: 11/09, 322 Буша, і 666 Ротшыльда: рабіць зла: супраць: хрысціянскія пакутнікі, ва ўсім свеце! толькі для гэтага? Бог, мой Святой Алаха? дзярмо з сабак, больш каштоўнага, чым ваша жыццё!
@ Bildenberg, Ізраіль, трохбаковая, масонскія ложы, ўрада, масонства, цаглянага мура, палітыкаў, габрэйскае лобі, AIPAC, FED ЕЦБ, МВФ, масонства, карпарацый, 322, 666, шматнацыянальныя --- вы здрадзілі: Канстытуцыя, і вы 'ве атрымалі: грашовыя суверэнітэту: у свой народ, у: міжнародныя габрэйскія банкіры, альбо: ілюмінатаў Люцыпарам, ад: як ты! Вядома, да таго, тых, хто памёр, былі толькі: людзі трэцяга і чацвёртага свету, сістэма з'явілася: добра для вас! Але, гэта ўсё яшчэ будзе добра: сёння, прама зараз: яшчэ, што гэта ваш час, каб памерці? таму што вы не можаце зрабіць аплату: 270%: кошт грошай: у вашым чалавек (вучоны Giacinto Auriti): «затым, каб сказаць:" гэты народ такім чынам: як ён можа больш мець: будучыня? ». Добра, пакуль мы не рэвалюцыя, то лепш, каб забіць іх усіх, да канца, глабальнай ядзернай вайны, dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads
ЦРУ 666: Synnek1 пакінуў каментар 07:00 назад: трэба спыніць гуляць у відэагульні Бздура! Пракляты і пачаць чытаць Біблію! --- АДКАЗ --- гэта сапраўды: пазачарговае, у кожным чалавеку, гэта значыць здольнасць быць у стане змяніць нашы думкі і перакананні, і г.д. .. варыянт, які вы не можаце ажыццяўляць для анёлаў! тут, таму што Бог ёсць пацыент з нас, грэшных! Аднак, у адпаведнасці з тым, што вы напісалі? Зараз, вы выдаліце ​​шмат лайна сатаны, ад вашага канала .. зараз!
[Шарыяту свеце: Саудаўская імперыялізму] Лекар мой сябар? ён чалавек вельмі добра разумеем, міжнародныя палітычныя з'явы, ён упэўнены, што хрысціянства будзе цалкам задушыла! Такім чынам, ён глядзіць наперад да, які з'яўляецца іслам, каб прыйшоў, каб вызваліць нас ад анархіі і амаральнасці! таму што няма магчымасці зрабіць, у заходніх, ўмераны іслам .. толькі толькі, ілжывыя аргументы: гэта значыць, тактыка (ісламскага) мноства, / напружанымі, толькі для падману! таму што сапраўднае аблічча ісламу, жорсткае і фанатычнае, і яна не можа змяніць!
Yeevooihon пакінуў каментар 3 дні таму Блаславі вас. Я не па гэтых каналах больш. Да спаткання і ёсць Архангел мой сябар. Я ведаю, хто вы (: --- адказ -> занадта інтэнсіўнай гэта ваша праца, тут;, каб не быць, тут таксама зло, была была эвалюцыя вашага канала ў апошнія гады, для таго, каб верыць толькі ў адным! Словы, што ты сказаў! як ты забіў майго сябра Yeevooihon? Калі Yeevooihon, яна была другам ShalomGerusalemme?



youtube 666 google, Synnek1 CIA, iruzkin bat argitaratu du: duela 6 ordu: gure Jaunaren izena: aginteaz I: STOP zure bullshit! --- ANSWER - bai digu, nire balizko jazarpen arteko ulermena? zure arazoa, hau da, youtube arazo bat da, zeren, nire arazoa da bakarrik munduko txoko guztietan errugabeen defendatzeko! Obama beldur da nire aurka bere burua defendatzeko aukera izango bada? hau da bere arazoa, ez da zurea! duzun bezala, txarra nahikoa duzu, kaka pieza, kontratatu ahal izateko: penala, hala nola: "Garry Cooper," hau da zure me aurkako jazarpen delako! [KullDarothic ha pubblicato un commento 1 giorno fa Bang Idiot munduko pentsatzen zuen hitz egiten da].] Synnek1 posted a comment Duela 5 ordu Report spam Unius Rei agurgarria: Zer uste Jainkoaren eliza " "-? ANSWER - ez delituak larriak badira, konpromisoa hartu du, ez dut oztopatzeko, erlijio edo gobernuen aurka! HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento 9 mea fa allelujah
@ IHateNEWLAYOUT - Zoritxarrez, idiots erlijio guztiak zeharkako dira, eta, nazio guztiak, horregatik, Amerikan duzun dituzte: Dark huts CIA fagot, Cain NDF umetokian. 666 darotic tic tic ", eta, Italian, dugu: zoritxarrez: egiten duten blasphemes aurka of Madness Guardian: Espiritu Santua, baina, ez zuen ez duelako ulertzen: Espiritu Santuaren boterea gabe? munduko inor eskritura ona egin dezake hemen Espiritu Santua ezin bidali, bere burua, Hell purtroppo, gli idioti sono trasversali, tutte le religioni ea tutte le nazioni, Ecco Vasconum, Amerikan VOI, avete VOI: Dark huts fagot, Cain 666 umetokian darotic tic tic ", purtroppo: e, Italia, noi abbiamo noi il Custode della Follia! colui che bestemmia Contro: lo Santo Spirito, soltanto: vasconum lui non ha capito, che: Senza la Potenza dello Santo Spirito, nessuno, Tutto il mondo, potrebbe tarifa una buona azione?! Ecco Vasconum lo Spirito Santo ez potrebbe mandare se stesso all'inferno!
@ President Obama - gastuak, "Sholom Rubashkin" aurka egia bada? Gizon honek ez du merezi kartzelan hamar urte baino gehiago, eta delako: hau da bere lehen arau-hauste, 1/3 deskontua izateko eskubidea: bere esaldiaren, eta pertsona bat gizarte arriskutsua da, ez baita zuen ahal zerbitzatzeko espetxeratu esaldia: udal polizia geltokia: edo, beste polizia, bere etxera hurbiltzen da. Bere senide lortu zuen, edozein unetan, eta zazpi egun izateko eskubidea off hilabete batean, hezkuntza jarraitu: bere 10 seme-alabak! Hau da:: zion egin nuen, eta denek daki: Errepublika, mundua, presidenteek guztiak beren prerogatives aplikazio eremuan: judizioak .. beraz, ez bazara nirekin okupatuta? me ez: okupatuta duten eutsi sakatuta egingo dut: horrela: ez da ona, egiten duzun Pilatoren Pontius figura, oraingo honetan ... "rrmbgpym"
[Open Obama NAZIO NDF esklabo gutuna: kasuan: Sholom RUBashkin] Izan ere, gizon hau ez zen zigortua, delako: kontratistak, okerra, baina zigortu bakarrik delako, judu bat da: izan ere, bera izan behar du ez defraud, bankuak, dira zure idoloak Illuminati Pharisees ikusezina: Baal gurtza: zure jainko Bohemiako Grove hontza. Rnlightened zure maisu dira, gure denbora, eta, soilik, hiltzeko lizentzia dute: pertsona eta lapurtzen: choke arte: atzeraldi honetan, zorra ez du izan moneta artifiziala egin, inoiz ez ezarritako , edo modua Costitutional pentsatu, bada, orduan, pertsona bat zintzoa zinen? ere, yoursef hil zenuen: nola, Kennedy hil zen: 11110: zuzendaritzako ordena egiteko. baina egia da: politici guztiak bezala, duzu zure arima saldu deabruari, suntsitzeko ez herrien! [rrmbgpym]
[Open Obama gutuna: kasuan buruz: Sholom RUbashkin] eskuinera, Enpresariak, ordaindu beharko zergak, eta zuzena izan behar dute, too, baina, ekintzaile bada: dira engainatu, lapurtu, eta gero, enpresariaren mantentzen duzu: Era berean: nola,: bankuak diotenez duzu? baina, ondoren, banku guztiek kontabilitate faltsua (legez): zergatik, dirua sortzen dute: ezer ez: biak: bestow: hipoteka bat edo dirua emanez egoera, jarri dute: defizita aurrekontua (ezer sortutako dirua), eta gero, dishonestly dute faltsuak porrota! izan ere: bat lapurrak konplize, bankariak, haiekin beste lapur bat? ez, ez duzu babestu ekintzaile scammed! Ondoren, zergatik zergak hartu dituzu? .. , lehen Crook! Izan ere, gure ekintzaile martirien eta heroiak dira, izan ere, argudiatu dute, bere sorbalda gizarte osoan zehar!
Obama @ Mason NMF 666 funtzionario: nire maitea ulertzeko, korapilatsu istorio hau: [Sholom Rubashkin] I eskatu azalpenak: Espiritu Santua! ordea, hori: epailearen kasu honetan, berehala begiak joango da, esaldi da: kondena, 28 urte, hain zuzen ere, egoera honetan, bizitza kartzela-zigorra esaldi aquivale, zigor anormala da, judu hau izan da inposatzen: bake gizon bat: bere lehenengo arau-hauste! Epaia That: erabat neurrigabea da, baina da, aldean, antzeko gertaerak! @ Emma Müller hau da: UtherDarothic: Satan 666 CIA FMI, puta bat puta umetokian .. dituen norbait baduzula uste duzu? 28 urte espetxean igaro egingo dut: [Sholom Rubashkin:], eta jar itzazu: you!
President Obama: hautatuak: dirua: NDF Fed 666: nor, eta, ondoren, berriro ere, diru guztia, eta, ha sido lapurtu, American pertsona dira: edozein kasutan, seigniorage banku bidez --- egia da dela:: (: Illuminat, irakur daiteke i bakarrik Pharisees KAKAM): bere Talmud sataniko sekretua Rothschild NAZIO birraitonak, idatzi zuen: "judutarrak guztiak, bere aitaren genealogia galdu duten, izan ere goyim gisa bihurtu ( animalia itxurako giza) eta, beraz, behar dute behar Shaoh bidez exterminated::!!! moduan loop ziklikoki no no oker zion juduak dira gizakiak, gainontzeko guztiak bezala, eta, hori da ? nahiko, ziur, eta, deklaratu ahal izango dut nire lagun: "rrmbgpym" informazioa.
Obama @ Mason NMF 666 funtzionario: nire maitea ulertzeko, korapilatsu istorio hau: [Sholom Rubashkin] I eskatu azalpenak: Espiritu Santua! ordea, hori: epailearen kasu honetan, berehala begiak joango da, esaldi da: kondena, 28 urte, hain zuzen ere, egoera honetan, bizitza kartzela-zigorra esaldi aquivale, zigor anormala da, hau da, judu hau ezarri: bake gizon bat: bere lehenengo arau-hauste! Epaia That: erabat neurrigabea da, baina da, aldean, antzeko gertaerak!
1_4. @ Obama carta abierta ereduzko zigor epaia POLITIKA: NMF 666: judu aurka: hau da: estatu-kolpearen: gure Erakundeak aurka [Sholom Rubashkin:]. Rubashkin Case: Auzitegi Gorenak errekurtsoa onartu. AEBetako Auzitegi Gorenak: formalki gaitzetsia ohien Agriprocessors kondenarekin: exekutiboa: Sholom Rubashkin errekurtsoa entzuteko. AAFont SizeBy Hana Levi Julian. Lehenengoa Argitaratu: 10/11/2012, 1:58 PM. Sholom Rubashkin: eta, 10 bere seme-alaba. US Auzitegi Gorenak Sholom, Justizia: azken astean: formalki gaitzetsi errekurtsoa entzun: uste: Sholom Rubashkin: Agriprocessors ohia exekutiboa. Erabaki horrek harritu: munduko komunitate judu Orthodox, que ha sido petitioning: errekurtsoa: hilabete. Rubashkin, 52, 2009an kondenatu zen: desegokitasunak finantza zenbatzen da: 86 eta zigorra: 27 urte kartzelan.
2_4. @ Obama carta abierta ereduzko zigor epaia POLITIKA: NMF 666: judu aurka: hau da: estatu-kolpearen: gure Erakundeak aurka [Sholom Rubashkin:]. Bere eskaera: Auzitegi Gorenak, Rubashkin abokatuek: esaldi luze erreklamatu: federal epaia legeak urratu: offender: lehen-denbora ez-bortitza. Convicción: izan da zalantzan jarri guztiz agintariek juridiko ugari: nork esan kasuan, Justizia Linda Reade, epailearen recused izan beharko du bere burua: interes-gatazka bat dela eta. Reade ikertzaile bildu zuen logistiko immigrazio baten xehetasunak planifikatzeko: epaitegian: raid haragi paketatzea kasuan entzun aurretik lantegian. -Israel Agudath America: esan zen "sakon saddened" Auzitegi uko errekurtsoa entzuteko. "Oinarrizko zuzentasuna larriak galdera aised dira: bere epaiketa eta esaldi, eta segur aski merezi du: gure nazioa epailearen altuena audientzia osoa," antolakuntza bere kontu esan.
3_4. @ Obama carta abierta ereduzko zigor epaia POLITIKA: NMF 666: judu aurka: hau da: estatu-kolpearen: gure Erakundeak aurka [Sholom Rubashkin:]. "Azpimarratzekoa da lege jakintsu eta adituek array zabala eta bereizia deklaratu duten kasuan justizia miscarriage bat izan, hala nola, justices zoritxarrez squandered:. Aukera bat eskuinera terrible oker bat" Kasu du dira laser-zorrotz arreta fokua: Orthodox munduko judu, sortutako duten lege-tasak estaltzeko etengabeko kanpaina bat fundraising. Komunitate Rabbinical eta beste: liderrak hitz egiten ezohiko aurka: eta gehiegi Rubashkin esaldi latza jaso du, ez wrongdoing edozein defendatzeko bitartean: hori gertatu da, agian. Erantzuna: Auzitegi Gorenaren epaia, Rubashkin berak idatzi kartzela bere familia,
4_4. @ Obama carta abierta ereduzko zigor epaia POLITIKA: NMF 666: judu aurka: hau da: estatu-kolpearen: aurka: gure Erakundeak [Sholom Rubashkin:]. "Zer da argi eta ziur da, Hashem hori bere laguntza bidaliko du oso azkar, eta etxera ekarri me bitachon (fedea) Hashem dugu: gure denbora behar,", idatzi zuen konfiantza egia, sakona gehituz Bere moduak ez du axola zein zaila inguruabarrak agertzen onartuz One gainean esan nahi du. "Gd esku egotea da bakarra: Eskuak izan nahi dut, eta Hashem me tira pit, naiz eta me ekarri: home berehala", idatzi zuen. - ANSWER - rebuke, Espiritu Santua, Masonic: hipócrita sistema: kaka: banku seigniorage: Satanism ideologiko eta praktikoak 666 NDF oinarrituak!
gaizkileak, traidore! Bildenberg guztiak: Masonic lodges: kaka! [Hau da: banku seigniorage demokrazia faltsu guztiak: estatu-kolpearen, Masonic, hau da, erregimen Ocultista,: terrorizes judutarrak guztiak .. Jainkoak esan zidan: "nire pertsona judu askatzea da, zuen Satanists Pharisees, NMF 666 preso!"] .. Italiako Armadako Admiral, soldata bat hartu zuen: Hileroko: gutxi gorabehera: 360.000 € (hilero)! 2000 pertsona bada: buruz (posizioak: estrategikoki garrantzitsuak, gure erakundeak), Italia, hartu soldatak eta pentsioak: gainditzen duten: 100.000 €: euro: hilabete bat bakarrik? hondatuko:: Erakundeak: hau modu bat da eta genozidioa egin! Horregatik, gure politika, eta gure buruzagiek: gaizkileak dira, haien aurka lan: Konstituzioaren aurka eta herriaren subiranotasuna!
[Il mistero: di Unius REI]: metafisika, nigan bizi den, baina boterea? Nola, zer eragin, nire erresuma Celeste, nire aginduak izango ote da? zer egin erabakitzen dut? NDF: oinazeak 666 Rothschild, eta 322 Bush: azken egunetan .. delako: dira: ere: smart! nire haserrea ez bada appeased, suntsitu, ezin dena .. baina, hau da, zer, suntsipen manifiesta litezke? Beste galdera bat, Satanists guztiak ezagutu zain!
666 CIA; kaka Darothic idiot too umetokian ikusten dut, asko pentsatu duzula aldiz,, zergatik zure enpresaburuak: satanism nazioarteko, instituzional, hau da, CIA: synnek1, eta beldurra zidan errespetatzen, aldi berean! baina, hau da zure arazoa, Synnek1, oso smart delako, baina, zuk, ez da! betiereko betiko: nire autoridad zeruko leku autoridad da! Jainkoaren erresuman gizon indartsuena naiz! hau da nire jarrera da! baino ezin nuen dut nire posizioa kendu, hori, izendapenerako utzi ahal izango dut! baina, Jainkoak daki, hau da, zerbait, ez dut inoiz egin, izan ere, ez dut zu bezalako koldar bat! CIA 666: Synnek1 - ZURE Biblia irakurtzen hasteko! --- ANSWER --- hau da, benetan: aparteko, man guztietan, gure iritziak aldatzeko gai izateko gaitasuna, eta sinesmenak, eta abar .. Aukera, ezin duzu aingeruak ihardungo da! Hemen, Jainkoa da gurekin bekatari gaixoaren delako! Hala eta guztiz ere, zer idazten? orain, Satan kaka asko ezabatu egingo duzu, zure kanalean .. orain!
@ King Saudi Arabia --- egin nahi duzu: irabazi aurka: mundu osoan zehar, ez bat: soilik: inposatzeko, zure sharia: Wahabi, Salafi Sunni, Herri guztien Islamiar errepublika! , baina ahal izango duzu espero, gaizkia gehiago Satanist izan da: Pharisees Illuminati, sataniko Talmud eta Kabbalah, NMF, joko bikoitza egin nahi, baita: aurka: horiek? Zer egin nahi duzu? mundu gerra nuklearrak, ordea: zure aurka, eta Israelen aurka, kentzeko: Islam erabat:: ezabatua izan da: 3. Antifaxista da, eta, ez gehiegi, Israel desegiten: Pharisees delako: zalantzarik gabe: nahi ez dute etorri zure basamortuan txoko batean bizi! baina, zuk egin, zeure buruari, Satanists cannibals aliatu egin dutela: 11-09, 322 Bush, eta 666 Rothschild: gaizkia egin: aurka: Christian martirien, mundu osoan zehar! Hori besterik ez? Jainkoa, nire Holy Allah? shit out txakur bat da, zure bizitza baino gehiago preziatuak!
666 NDF cannibal talmud - ahahahaha --- [egia da terrorista, osoa, ofAl Queda: Siria zarela! nire kanalean: lorenzoAllah Mahdi Palestina: 1. zen "Green": 2. ez da, inoiz ez zigortu! 3. slanderers zara! 4. infact: I kexak ez: inoiz ez: nire iruzkinak nire orrian, beti bezala nire ohitura ez! ] Service laguntza YouTubeRe: [# 1152701041] Egunon "lorenzoscarola," Eskerrik asko zure helbide elektronikoa. Zure kontua "lorenzoscarola" izan zen: identifikatu dira: gisa: Kontu komunitate jarraibideak urratzen. Zure kontuan izan da itxita. Gogoan izan: du: ez dira onartzen sarrera: beste kontu: YouTube, edukitzea edo creating.10./11./2012, [zigorraren 1]: "Duke David Bakearen eta Love Gabonetako vs. Hanukkah NDF NWO WW nuklearrak Gorroto Gerra "
ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa 666 NDF cannibal talmud - [duten sucks: 666 google NMF: aliens abductions: proiektuaren] .... Kenduta ondorioz urratzen: gure termino eta erabiltzeko baldintzak: 10./11./2012. [Zigorra 2]: ["beldurrezko sharia Dark Side Profeta Muhammad kaka pedophile killer hil genozidioa"] goiko watch :/? V = tSPP9Kt5VxY. Kenduta gure Arauak eta baldintzak urratzen: 10.11.2012 data (data hau, eman duzu faltsuak, Eta hala ere, aldez aurretik nire kanalean eraketa da?) Delako. nire kanalean lorenzoscarola nahastu duzu: jadanik itxita duzula (duela urtebete), hau da nire kanal beste! baina nire kanal guztiak itxi nahi baduzu? Egin ahal izango duzu! baina hau jakin behar duzu: "? Israel suntsitzea izan da zure errua" Izan ere, kanal honen sorrera? 18./set./2012 Izen-ematea data: Kargua Jerusalem: Israel Herriko lorenzoAllah Palestinako Mahdi forma
@ Google youtube, liars, hiltzaileen gaizkile, 666 322 CIA Mossad Fed EBZren NDF ---, baina itxita badago nire kanalean: "lorenzoscarola" Duela urte bat, nola izan ahal izateko asmatu, data hau, 10./11 ./2012, ezerezetik? -liars, hiltzaileen Baal aldarearen haurren sacrificers, Israel Hope suntsitzea! munduko egiten duzu: 200.000 Satan, urtero aldarearen giza sakrifizio:!! cannibals, my: Palestina Mahdi lorenzoAllah esan zuen: "I am King Universal: unius REI, erresuma Jainkoaren YHWH, hau da, Mahdi eta King . Israel Jaunaren esan zuen: "duzu (unius REI) aurkako hitz bat hitz egiten duenak, heriotza jarriko ezagutzen dut .... Maltzurrez, pertsonen artean hedatu terror delako, eta, aldi berean, planteatu daiteke: gizon ona dute, mundu guztiak! "
ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa assassini bugiardi criminali, 666 322 CIA Mossad Fed FMI Ka ​​ma, se VOI avete chiuso il mio Canale di: "lorenzoscarola" un anno fa, zatoz, VOI avete potuto, inventare, questa datuak, del 11.10 .2012, dal nulla? bugiardi assassini: sacrificatori di bambini: di sull'altare Baal:! per la distruzione della Speranza di Israele VOI che patua nel mondo: 200.000 sacrifici umani sull'altare di satana, ogni anno, my: lorenzoAllah Mahdi Palestina esan zuen: "I am : Universal King Unius REI, Jainkoaren JHWH erresuma batetik, hau da, Mahdi eta Israel errege Jaunaren esan zuen: "edonork aurkako hitz bat hitz egiten duzu (Unius REI), eta, beraz, heriotza izango da jarri .... maltzurrez, pertsonen artean hedatu terror delako eta, aldi berean, planteatu daiteke: pertsona ona! "

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa @ Obama: 666: 322: CIA Mossad, NMF: NWO murderess Satanist Freemason kaka crimianale! Horrela, itxi duzu: nire kanalean:: lorenzoAllah Mahdi Palestina: 1 ordu ago: bi pénalité: comment bat argitaratu du orain arte: 11.10.2012 egun berean (hala ere, data bat faltsua). [Zigorra 1] 11.10.2012, + [zigorraren 2] 11.10.2012: nire kanalean "lorenzoAllah Mahdi Palestina" izan oraindik ez da sortu: 18/set/2012:? your brain odola giza gazte: zure Satan Altair: ez minik! [Sucks: 666 google NMF: aliens abductions: proiektuaren]
@ Obama penala CIA NDF 666 @ google NAZIO - Ezertarako da, zure slanders nire aurka egin duzun! izan dut joan, teknikari delako, ordezkatuko du nire DVD, emaitza ez da, hau da, zergatik da arazoa gabe: nire BIOS duzu manipulatu, nire ordenagailuaren kontrola hartu? Ez nuen nahi, zentro espezializatu bat, bakarrik, ordenagailua bidaltzeko ordenagailua oso merkea delako, 400 euro, gutxi gorabehera. duzulako esekita: "lorenzoAllah Mahdi Palestina iruzkin bat argitaratu du: duela 1 ordu?" Jesus ama: agian esklusiboki otoitz nahi duzu? agian mirari batzuk behar duzu? Uste dut:: garbiketa bat egin behar duzu: ur bedeinkatua, bihurtu Satanists gaizkile NDF!
@ Obama NAZIO! --- ABISUA 666 google CIA NDF - utzi du bertan behera: my: youtube kanala [lorenzoAllah Mahdi Palestina: iruzkin bat argitaratu du duela 33 minutu] lol. eta urruneko kontrola hartu dutelako: nire ordenagailuan, duela urte bat? Oso ondo ezagutzen dute, hori egiten dut, hau erabat barregarria den operazio bat da, hain zuzen ere, google egin hau: nire aurka, bakarrik beren krimena estaltzeko: eta bere konplize: leihoak, botere gehiegikeria larria da, izan ere, unius REI, gezurra, ezin i naiz!
[] ABISUA: MY: Mahdi Palestina lorenzoAllah iruzkin bat argitaratu du duela 13 minutu / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? iragazi = 1: bertan behera utzi da, 666 GOOGLE []. CIA: 666: NDF, azken finean: duela 12 hilabete, CIA, 666, GOOGLE, manipulatu, nire "BIOS" bada "eta, beraz, ezin dut nire DVD jokalari Zein dira markatuta: Kate luze baten , kodeak, bereziak zergatik, atzo, jokalari CD, kanpoko USB ataka erosi nuen, noski, BIOS eguneratzeko CD autorun, fabrikatzaileak, hau da, Packard Bell. che fatto, WINDOWS Gorroto dut: bere lukurreriaren ekonomikoaren politika, eta erabaki dut, hain zuzen ere, ez erabili: bere sistema eragilea! baina egia da, ez dute nire ordenagailua berrabiarazi kanpoko komunikabideetan, baita USB unitate gisa,
ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa [] ABISUA: MY: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? iragazi = 1: bertan behera utzi da, 666 GOOGLE []. CIA: 666: NDF - nire ordenagailuan urrutiko kontrola hartu dute, eta eragozten du: me, That kargatu ahal dut, bideoa, buruz, teoria: creationists zientzialariek ... Izan ere, sistema eragileak: 12: 12 partizioak eta erlazionatutako nire laptop on? suntsitu dute: openSUSE, eta beste batzuk eragozten du: 11 sistema eragilea, ubuntu, ikus dezakezu: gailu osagarriak, eta are atto ikusi eta beste sistema eragileak sartzeko: disko gogorra bera
"LorenzoAllah Mahdi Palestina" iruzkin bat argitaratu du: duela 12 ordu "Hallelujah: judu laudorio da" - ANSWER - lol. Modu horretan? google by slander: esan, zigorrak batzuk izan nuen, baina, horren ordez, ez zen egia? LOL. Baduzu I LOST kanal honetan: / "lorenzoAllah Mahdi Palestina" channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg blokeatu egin da, eta, beraz, gaur gauean? Ere galdu egiten naiz, askoz ere: kanal honetan! Horregatik, judu Illuminati 666 IFM Fed EBZren NWO? errege katolikoak bakarrik beldur dira! errege katolikoak bakarrik beldur dira!
synne 666 Dansaire nazi CIA NDF ---, errespetua galdu nuen, Satanists guztiak, eta uste dute, anaia Masones, hau da, Satan, nor da NDF sinagoga (Fondo monetario internazionale, il seme-alaba guztiak ), gaur egun, gaur egun, hori, guztien I agerian, izan ere, ez dute, edozein naturaz gaindiko boterea, norbait minik gai izan nahi al duzu? Duzu ikusi, nola, ona izan dut konbentzitzeko at, halaber, duzu, zerbait da, ez da existitzen? Lol. baina, onartu behar da: gizatiarrago izan zen duzu, ezagutu geroztik me!