私たちのすべては、裏切りをした

@ 666 CIAは国際通貨基金(IMF)NATOは---あなたは、サタンと神を(クリエーター全能)(反抗的なクリーチャー·ファゴットが失敗)を交換したいのですが、これはただの哀れです..ない!自分自身を欺く行うため、終了するのを神がサタンによって、神は、あなただけの男だからあなたは、(神)完全に悪(超人)と良い知ることができないと言ったとき、なぜ、あなたの "マフィアのボス"ではありません、その後、これが行われていた:私たちのすべては、裏切りをした!しかし、私はクリスチャンとして再び生まれて以来、私はまた、神が今は良いと悪いを処理することができるとしても、私は、キリスト·イエスにあって神になっていますが、これはevienteですが、どんな人間がそれを行うことはできません((の知識、善と悪、単独による))をも受けることなく、国の法律や教会の法律、すなわち宗教、それはすべてのこれらの法律は、単に法律がなければならないことが重要である理由です従う:すべての唯一の正義を!

@ 666 CIAは国際通貨基金(IMF)は、北大西洋条約機構(NATO)---しかし、結局のところ、誰も彼が正直や誠実であることができることは、IMFのパリサイ人のように、任意の悪魔主義者から期待しません!彼に言った、 "私は真のナチス、私は、任意のShaohで、ホロコーストを設計しましたが、今は、(放棄するまで、つまり、愚かではない、ので、イスラエルが崩壊しなければならない:上の制御を、生きるために終わりまでの世界、:サウジアラビアの砂漠で)、第三次世界大戦時の原子力:実際には、人々が疲れ果てている、ので、1私は、新しい国際通貨基金(IMF)を再生するために、すべての人々を殺すために持っているので:あまりにも疲れ果てた私のシニョレッジ悪魔バンキング、有罪のために圧迫することができず、さらに "あなたは悪魔と神を(クリエーター全能)(反抗的なクリーチャー·ファゴットが失敗)を交換したいのですが、これはただの哀れです

@ 666 CIAは国際通貨基金(IMF)北大西洋条約機構(NATO)---あなたは、サタン(反抗的なクリーチャー·ファゴットは失敗)と神を(クリエーター全 能)を交換したいのですが、これはただの哀れなVOI volete sostituire DIO(CREATORE)CON satana(creatura ribelle)、MA、questo eですあなたが嘘つきであることsoltanto patetico?これは明白です!任意の要素超自然を信じるようにあなたのビデオで、あなたが実証されている理由:すなわち、パワーオカルト:(666 IMF)のオカルティズム!要素超自然がある場合はすぐに、これは、論理的であり、その後、あなたは、実際に、あなたがしている、そのレベルに達することができることに値しないという理由だけでも、神の要素(これは、あなたがあまりにも嫌い)がある666 322あまりに汚い!あなたは悪魔と神を(クリエーター全能)(反抗的なクリーチャー·ファゴットが失敗)を交換したいのですが、これはただの哀れです
こちらでは666グーグル、米中央情報局(CIA)Synnek1は、コメントを投稿しました:6時間前:私たちの主の御名によって:私はあなたに命じる:あなたのでたらめをSTOP! ---回答 - 両方の私たちの間の理解のために、私の最終的ないじめ?あなたの問題、つまり、YouTubeの問題がある、なぜなら、私の問題は、世界の隅々に無実の人を守るためだけである!オバマ氏は私に対して自分自身を守ることを恐れている場合はどうなりますか?これは彼の問題ではなく、あなたのものです!これはあなたの私に対していじめであるため、 "ギャリー·クーパー"など、刑事:あなたのために、あなたが雇ったためにたわごとの部分、十分に悪いです! [!。 [KullDarothicヘクタールpubblicato国連commento 1ジョルノFA BANG白痴は、彼が世界に向けて話をしていると考えている]] Synnek1 Uniusレイ親愛5時間前迷惑メールを報告するコメントを掲載して:あなたは、神の "教会についてどう思いますか" - ?答え - ?重大な犯罪をコミットされていない場合、私は、宗教や政府に対して、干渉しないように! HolyJHWHsantoヘクタールpubblicato国連commento 9鉱石faのアレルヤ
@ IHateNEWLAYOUT ​​- 残念ながら、馬鹿はすべての宗教に横断しており、すべての国に、それが理由だと、アメリカでは、あなたが持っている:ダークフェールCIAの束を、私たち はイタリアでは、 "国際通貨基金(IMF)子宮666 daroticチックチックカイン我々は:残念ながら:?!彼はそれを理解していなかったので、聖霊が、:をけがすを作る狂気の守護者!聖霊の力のない世界では誰も善行を行うことはできませんここではつまり聖 霊は地獄に、自分自身を送信できませんでしたpurtroppo、GLI idioti曽野trasversali、トゥッテルreligioni EAトゥッテルナツィオーニ、ECCO Percheの、アメリカでVOI、VOI avete:ダークフェールファゴット、666子宮daroticチックチック "カインpurtroppo:イタリ​​ア、NOI abbiamoにおけるeノイIL CustodeデッラFollia! colui cheのbestemmia contro:LOサント·スピリト、soltanto:Percheのルイ非ヘクタールカピト、チェ:ラ〜なしにポテンザデッロ·スピリト·サント、 nessuno、TUTTOイル·モンドで、potrebbe運賃UNA BUONA azione! ECCO PercheのLOサント·スピリト非potrebbe mandare SE stessoのall'inferno!
@オバマ大統領 - "ショーロムRubashkin"に対するすべての料金は、該当する場合はどうなりますか?この男は刑務所で10年以上に値しませんし、ため:これは初犯であり、彼は1月3日の割引を受ける権利がある:彼の文章の、それが社会にとって危険人物ではないので:彼はすることができます自治体警察の駅で:刑の刑期を提供したり、他の警察:それは彼の家に近い方にある。彼はいつでも、自分の親戚を得ることもできますし、教育に従うために、月の7日にオフ権利がある:彼の10人の子供!これは、です:私は彼のために作られており、誰もが知っている:その国のすべての大統領は、世界のアプリケーションの分野で彼らの特権を持っている:という判断..そう、あなたは私で忙しいていないのであれば、その?私も:私は忙しいとホールドします:あなたように:それはあなたがこの機会にポンテオ·ピラトの姿を、作ることが、よくありません... "rrmbgpym"から
[オ バマNAZI IMFのスレーブへのオープンレター:の場合:ショーロムRUBashkinは]:誤った請負業者、が、それはユダヤ人であるという理由だけで罰せられ た:誰が、彼自身は、彼がしなければならないことがあったので、実際には、この男は、処罰されませんでしたカルトバアルの:ボヘミアングローブであなたの神、フクロウの、イルミナティパリサイ人の目に見えないあなたの偶像である銀行を詐取しない。 Rnlightenedは我々の時代の、あなたの主人であり、唯一、彼らは殺すためにライセンスを持っていることを、:人々と盗む:それは窒息するまで:この不況の中:確立されたことはありません、されていない債務の人工的な通貨で作る、またはCostitutionalモードで思ったことがあれば、その後、あなたは正直な人でしたか?また、あなたはyoursefを殺したの:どのように、ケネディが殺されました:11110:行政命令を作るため。しかし、これは真実です:あなたは、すべてのpoliticiのように、あなたは、人々を皆殺しを行うために、悪魔に魂を売った! [rrmbgpym]から
[オバマへのオープンレター:の場合:約ショーロムRUbashkin]起業家があれば、右、その雇用者は、税金を支払う必要があり、彼らは、あまりにも正確でなければなりませんが、ある:彼らはだまされて、奪われ、その後、あなたが起業家を支える:同じ方法:どのように、:あなたが銀行を主張する?しかし、その後、すべての銀行が偽の会計を(合法的に)作る:無から:両方:授ける:住宅ローンや:彼らはお金を作成するときに、なぜ状態にお金を与えて、彼らはそれを置く:赤字で予算(ゼロから作られたお金):その後:彼らは不正直、彼らが偽の故障を作る!として:あなたはあまりにもすべき:泥棒の共犯者、銀行家、彼らと別の泥棒?いいえ、あなたはだまさ起業家を保護することはできません!その後、なぜあなたは彼らから税金を取るべきでしょうか? ..あなたであるためには、第一詐欺師!実際、私たちの起業家は殉教者と英雄です、なぜなら、彼らは彼らの肩の上に社会全体を議論してますね!
IMFは666のオバマ@メイソン·サーバント:私の親愛なる友人 - 理解するには、この複雑なストーリー:[ショーロムRubashkin]の私が説明を聞いた。聖霊で!しかし、:それは異常な刑罰の非難、28年に、実際には、この状況では、終身刑を宣告しaquivale、その:この裁判は、直ちに文章、すべての目にされているジャンプこのユダヤ人に課されている:平和の男:初犯で!その判断は:それは絶対に不釣り合いだ、しかし、似たようなイベントで、比較されます! @エマ·ミュラーすなわち:UtherDarothic:悪魔666 CIAは国際通貨基金(IMF)、雌犬の雌犬の子宮..あなたは誰を信じますか? [ショーロムRubashkin:]から:私は刑務所に28年はかかるだろうし、それらを置く:あなたに!
オバマ大統領:選出:お金で:国際通貨基金(IMF)のFED 666:その後、再び、彼らはすべてのお金であり、アメリカの人々から、盗まれた、:どのような場合に、シニョレッジバンキングを通じて---それは本当ですその(:イルミネータ、私は読むことができるであるのみパリサイKAKAM):彼のタルムード悪魔秘密裏にロスチャイルドナチ曽祖父、書いた: "彼らの父方の家系を失ったすべてのユダヤ人を、彼らはあまりにgoyimようになっている(?動物は人間の形をした)、したがって、それらはすべてShaohを通じて根絶されるべきである:の:!!モードループで周期的にいやいや彼は、ユダヤ人は、皆と同じように、人間であり、間違っている、これはあること?非常に、確かに、そして、私はそれを証言することができます私の友人に:詳細については、 "rrmbgpym"。
IMFは666のオバマ@メイソン·サーバント:私の親愛なる友人 - 理解するには、この複雑なストーリー:[ショーロムRubashkin]の私が説明を聞いた。聖霊で!しかし、その:非難、28年に、実際には、この状況では、終身刑を宣告しaquivale、それは異常な罰だ、次のとおりです。この裁判は、直ちに文章、すべての目にされているジャンプこのユダヤ人に課されて:平和の男:初犯で!その判断は:それは絶対に不釣り合いだ、しかし、似たようなイベントで、比較されます!
1_4。 @オバマ[公開書簡]典型的な罰:の判定方針:IMFの666:ユダヤ人に対して:次のとおりです。クーデター:私たちの機関に対して[ショーロムRubashkin:]。 Rubashkinケースの:最高裁が上告を拒否します。米国最高裁判所は:エグゼクティブ:ショーロムRubashkin正式前者Agriprocessorsの有罪判決に関する上訴を聞くために減少している。 AAFont SizeByハナレビジュリアン。最初の公開:2012年10月11日、1:58 PMを。ショーロムRubashkin:そして、彼の子供たち10。ショーロム、米国最高裁判所の正義:先週:有罪判決:ショーロムRubashkin:前者Agriprocessors幹部の正式な魅力を聞くことを拒否した。決定はショックを受けて:アピールのために:月間請願している世界的·正統派のユダヤ人社会を、。金融不祥事のカウント:86:Rubashkin、52は、2009年に有罪判決を受けたと宣告:刑務所で27年に。
2_4。 @オバマ[公開書簡]典型的な罰:の判定方針:IMFの666:ユダヤ人に対して:次のとおりです。クーデター:私たちの機関に対して[ショーロムRubashkin:]。彼のリクエストで:最高裁判所に、Rubashkinの弁護士は:長い文章を主張:連邦量刑法に違反:犯罪者:初めての非暴力のために。信念は:多数の司法当局によって完全に疑問視されています:利害の対立に起因する:ケース、正義リンダリードで裁判官が自分を忌避しているべきであると言う人。裁判所で:前ケースを聴取する食肉加工工場で襲撃:リード移民の物流細部を計画するために研究者に会った。アメリカのAgudathイスラエルは:それは魅力を聞くために最高裁の拒絶により "深く悲しんでいる"と述べた。 "深刻な質問は基本​​的な公正性aisedされています:彼の裁判と判決の、彼は確かに値する:私たちの国の最も高い裁判所から本格的審理を、"組織は、その声明の中で述べている。
3_4。 @オバマ[公開書簡]典型的な罰:の判定方針:IMFの666:ユダヤ人に対して:次のとおりです。クーデター:私たちの機関に対して[ショーロムRubashkin:]。 "それは法律学者や専門家の広範かつ顕著な配列が宣言されていることは注目に値する:ケースは誤審であるとこのように、裁判官は残念ながら浪費しました:右ひどい悪事をする機会を。"ケースはレーザーのように鋭い注目されてきた:正統派ユダヤ世界では、発生したの弁護士費用をカバーするために継続的な募金キャンペーンで。ラビおよびその他のコミュニティ:リーダーは珍しい反対を話されている:と不正行為を擁護しないながら過度に厳しい刑Rubashkinは、受信:発生した可能性がありますことを。応答:最高裁判決に、Rubashkin自身は、刑務所からの彼の家族に手紙を書いた
4_4。 @オバマ[公開書簡]典型的な罰:の判定方針:IMFの666:ユダヤ人に対しては:次のとおりです。クーデター:対策:私たちの機関[ショーロムRubashkin:]。 "はっきりしていると確かにそのハシェムは非常に迅速に彼の助けを送って、私にあなたの家に連れてくるということです我々はハシェムでbitachon(信仰)を持っている:必要性の私たちの時代"と、彼はにその真の、深い信頼関係を追加して、書いた上記のものは、その道の状況が表示されることがいかに難しいかに関係なく受け入れることを意味します。 ":私はなりたい、手をつなぐ、とハシェムがで私はピットの私を引き出して、私をもたらすでしょう:GDの手であることは唯一である右家出"と彼は書いている。 - 回答 - 譴責、スピリット、聖なる、フリーメーソンと:偽善システム:くそ:イデオロギーと実践的なサタニズム666国際通貨基金(IMF)に基づいて:銀行シニョレッジ!
犯罪者、裏切り者!すべてBildenberg:フリーメーソンのロッジや:くそ! [これは、次のとおりですフリーメーソンのクーデター:銀行のシニョレッジのすべての偽りの民主主義:ある、政権オカルト、それは:すべてのユダヤ人をterrorizes ..神は私に言った: "あなたは私の人々がユダヤ人の解放、彼は悪魔主義者パリサイ人、IMFの666の囚人であることを!"] ..イタリア海軍の提督は、彼は給料を取ります:月間:約:36万€(月額)! 2000人がいる場合:約年金:(ポジションで:戦略的に関連する、当社の機関のための)、イタリアでは、給与を取ることを上回ら:€100,000:ユーロ:月だけで?崩壊させる:機関:これは一つの方法であると大量虐殺を行う!理由つまり、我々の政治、そして私たちのリーダーは:憲法、そして対象:国民主権に対する彼らの仕事、つまり犯罪者です!
[IL mistero:ジUnius REI]:形而上学の、私の中で暮らしているが、は、のようなパワーですか?どのような影響を与える、私の王国セレステと、私の命令で、どのように、なるでしょうか?私は何を決めるのか?国際通貨基金(IMF):これは、苦痛である666ロスチャイルド、322ブッシュ:最近では..理由:彼らは次のとおりです。も:スマート!私の怒りはなだめていなかった場合、それは、すべてのものを破壊する可能性が..しかし、このように、破壊が顕在化することができるもの、ですか?これは知っているのを待機しているすべての悪魔主義者であることを別の質問です!
666 CIAは、あまりにDarothicくそ馬鹿の子宮 - 私が見、あなたについて何度も思ったことを、あなたの雇用理由:悪魔国際的、制度的、すなわち、米中央情報局(CIA):synnek1は、彼が恐れていると同時に、私を尊重して!しかし、これは問題であり、Synnek1ので、非常にスマートですが、あなたのために、ではありません!私の権限は、天上の権威である:永遠の永遠に!私は神の国の中で最も強力な男です!これが私の立場です!唯一私自身は、私はである私の立場を、削除することができます、私は辞任することができます!私はあなたのような臆病者ではないんだけど、ためしかし、神は、私が行うことは決してありません、何か、つまり、知っている!米中央情報局(CIA)666:Synnek1 - あなたの聖書を読み始める! --- ANSWERは---これは本当にです:臨時は、すべての人に、それは我々の意見や信念などを変更することができるという能力です..あなたは天使たちのために行使することができないオプション、!ここで、神が私たち罪人の患者であるので!しかし、あなたが書いたものに沿って?今、あなたは自分のチャンネルから、サタンのたわごとの多くが削除されます..今だけ!
@キングサウジアラビア---あなたが何をしたいのは:反対勝:世界中で、いずれかの操作を行いますため:のみ:課すイスラム共和国、あなたのシャリア:すべての人々のワッハーブ派の信徒、サラフィースンニ派を!しかし、あなたが望むことができるように、もっと邪悪な悪魔主義者であること:国際通貨基金(IMF)の悪魔のタルムードやカバラのためのパリサイ人、イルミナティ、、、のと同様、二重の試合を行うことを期待するには、次の対策:その?お仕事は何ですか?第三は、次のとおりですしかし、世界核戦争、:あなたに対して、イスラエルに対して、排除するために:完全にイスラム教:として:パリサイ人たちがいるため:確かに:彼らは来たくなかっナチズムを、あなたは、あまりにも、イスラエルを崩壊さん:削除しましたあなたの砂漠の一角に住んでいるために!彼らがした:あなたが、あなたは、自分のことを、悪魔の人食い人種の味方をした11月9日、322ブッシュ、666ロートシルト:悪を行うために:反対:キリスト教殉教者、世界中に!ただそのために?神のために、私の聖なるアッラー?犬のたわごとアウトは、あなたの人生よりも貴重です!
666 IMFの人食い人種タルムード - ahahahaha --- [それはあなたが持っている完全なテロリスト、アルカイダofAlあることは事実である:シリア!私のチャンネル:lorenzoAllahマハディパレスチナ:1。 2:すべての "緑"でした。それは罰せられることはありません、ありませんでした! 3。あなたはslanderersです! 4。 Infactは:私は何も言いません:決して:私のコメントの私のページには、いつものように私のカスタムを行うために! 】サービス支援YouTubeRe:[#1152701041]おはよう "lorenzoscarola、"お問​​い合わせいただきありがとうございます。あなたのアカウント "lorenzoscarola"がされました:特定しました:として:アカウントコミュニティガイドラインに違反してインチアカウント:それが閉じられました。に留意してください:他のアカウント:所持YouTubeやcreating.10./11./2012、[ペナルティ1]:アクセスは許可されていません: "デビッドデューク平和と愛クリスマス対ハヌカIMFはNWOのWWの核は戦争を憎むこと"
ShalomGerusalemmeヘクタールpubblicato国連commento 1ジョルノFA 666 IMFの人食い人種タルムード - [それは吸う:666グーグルIMF:エイリアンによる誘拐を:プロジェクト] ....利用規約と条件の:違反により削除10./11./2012に、。 [ペナルティ2]:["預言者ムハンマドのたわごとロリコンキラーの恐怖シャリアダークサイド殺害ジェノサイド"]上記:/時計で? V = tSPP9Kt5VxY。 2012年10月11日の日付(この日付は、あなたが提供しているとにかくfalseであり、それは私のチャネルを形成する前にです!?):利用規約での違反により削除されました。あなたは私のチャンネルlorenzoscarolaを混同している:あなたはすでにこの私の他のチャネルと、(1年前)閉じていることを!しかし、あなたはすべての私のチャネルを閉じたい場合はどうなりますか?あなたはそれを行うことができます!しかし、あなたはこれを知っている必要があります "?!イスラエルの破壊だけあなたのせいでした"を実際には、このチャネルの作成? 18./s​​et./2012登録日:ポジションエルサレム:イスラエル国パレスチナのlorenzoAllahマハディは、フォームです
@ GoogleのYouTubeは、嘘つき、人殺しの犯罪者、666 322 CIAのMOSSAD、FED、ECB、IMF ---しかし、あなたは私のチャンネルに閉じた場合は、次の一年前に "lorenzoscarola"を、どのようにして発明することができました、この日付、10./11 ./2012、どこからともなく?イスラエルの望みの破壊のための嘘つき、バアルの祭壇の上の子供の殺人のsacrificers、!あなたが世界でやって:サタン、毎年の祭壇の上20万人間の犠牲:!食いを、私:lorenzoAllahパレスチナマフディは言った: "私は王ユニバーサル午前:unius REI、神YHWH、すなわちマハディと王の王国からイスラエルは主に言った: "あなた(unius REI)に対して言葉を話す誰でも、私はそれが死刑にされる知っている....邪悪の人々の間でテロを広めるため、次のと同時に上げることができる:善良な男の人を、全世界に! "
ShalomGerusalemme ヘクタールpubblicato国連commento 1ジョルノFA assassini bugiardi criminali、666 322 CIAのMOSSAD FED FMIは紀元前ミリアンペア、SE VOI avete chiuso IL mioのカナーレ·ディ: "lorenzoscarola"国連安野FA、来る、VOI avete potuto、inventare、クエスタデータ、デル11.10 0.2012、DAL nulla? bugiardi assassini:sacrificatoriディbambini:sull'altareディバアル:!当たりラdistruzioneデッラ·スペ ランツァディIsraele VOI cheの運命NELモンド:200.000 sacrifici umani sull'altareディsatana、ogni安野、私:lorenzoAllahマハディパレスチナは言った: "私はユニバーサル王:Unius REI、神JHWHの王国から、すなわちマハディとイスラエルの王は主に言った: "あなたに対しての言葉を話す誰(Unius REIが)ので、それが死刑に処されます....ので、悪しき者の人々の間でテロを広める:と同時に上げることができる:善意の人 "!

ShalomGerusalemmeヘクタールpubblicato国連commento 1ジョルノFA @オバマ:666:322:CIAモサド、国際通貨基金(IMF):くそのNWOの女性の殺人者サタニストフリーメーソンcrimianale!このようにして、閉じている:私のチャンネル:の:lorenzoAllahマハディパレスチナ:1時間前:2pénalité用:コメントを投稿しましたあなたの日付:2012年10月11日の同じ日に(!しかし、偽日)に。 2012年10月11日の[ペナルティ1] + 2012年11月10日の[ペナルティ2]:私のチャンネル "lorenzoAllahマハディパレスチナ"はまだ作成されていませんでした:18/set/2012:?若い血ヒト:あなたの悪魔のALTAIRでは:あなたの脳を傷つけない! [ことは吸う:666グーグルIMF:エイリアンによる誘拐:プロジェクト]
@オバマ刑事CIA IMFは666 @グーグルNAZI - あなたは私に対してあなたの中傷を行うことは、無駄である!私は技術者で、行ったので、その彼は、問題はその理由です結果がない、なくても、私のDVDプレーヤーを置き換えている:あなたは私のBIOSを改ざんしている、私のコンピュータの制御を奪って?コンピュータは、約400ユーロ非常に安くなっているので、私は、唯一の、専門センターにコンピュータを送信する必要はありませんでした。ためには、一時停止している: "lorenzoAllahマハディパレスチナがコメントを投稿しました:1時間前ですか?"多分あなたは、もっぱら祈りたい:イエスキリストの母親と一緒に?多分あなたは、いくつかの奇跡を必要としますか?私は信じています:それは:あなたは洗浄を行う必要があります:聖なる水で、あなたは悪魔犯罪者国際通貨基金(IMF)になるように!
@オバマナチ! ---警告666グーグルCIAは国際通貨基金(IMF)は - 一時停止しています:私:YouTubeチャンネル[lorenzoAllahマハディパレスチナ:33分前にコメントを投稿しました](笑)。やので、彼らは、リモート制御を取った:私のコンピュータの、一年前?唯一の彼らの犯罪を隠蔽するために、わたしに逆らって:彼らは非常によく知っている、私が行うことすべてが、これは実際には、絶対にとんでもない操作ですが、Googleはこれを行なったし、彼らの共犯者:なぜなら、窓からは、これは、電力の深刻な虐待です私は、私はうそをつくことはできませんunius REI、です!
[]警告:MY:lorenzoAllahマハディパレスチナは13分前にコメントを投稿/ channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feedたのか?フィルタ= 1:GOOGLE []で、666を一時停止されています。米 中央情報局(CIA):666:国際通貨基金(IMF)は、すべての後:12ヶ月前に、米中央情報局(CIA)、666、GOOGLE、彼らは "私" "BIOS"、改ざんおよびしたがって私は、彼らがマークされた私のDVDプレーヤーを使用することはできません:長い文字列で、なぜ、昨日、私はCDの自動実行、メーカー、すなわち、パッカードベル経由でのBIOSをアップデートするためには、もちろん、CDプレーヤー、外付けのUSBポートを買っただ特殊コード、。 fatto cheのは、私はWindowsを嫌う:経済高利貸しの彼の政策のために、私が決めた、実際には、使用しない:彼のオペレーティング·システムを!しかし、これは真実である、彼らは外部メディアからだけでなく、USBドライブからコンピュータを再起動することはできませんでした、
ShalomGerusalemmeヘクタールpubblicato国連commento 1ジョルノFA []警告:MY / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed?フィルタ= 1:GOOGLE []で、666を一時停止されています。米中央情報局(CIA):666:IMFは - 彼らは私のコンピュータのリモート制御を取って、防ぎます:私はアップロードすることができます私には、その、ビデオ、約の理論:創造の科学者... 12オペレーティングシステム:12パーティションおよび関連の、実際に私のラップトップ上で? openSUSEを、他防ぎます:彼らは破壊されているデバイスを追加、さらにはアトが見て、他のオペレーティング·システムへのアクセスがあること:ubuntuの11のオペレーティングシステムを、あなたは見ることができ、同じハードディスク内の
12時間前 "ハレルヤ:ユダヤ人の賞賛である" - 回答 - 笑 "lorenzoAllahマハディパレスチナは"コメントを投稿しました。このような方法で? Googleによる誹謗中傷のために:言った、私はいくつかの罰則があったが、代わりにそれは本当ではありませんでしたか?大爆笑。私はすでに、このチャネルを失った:/ channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllahマハディパレスチナは"そう今夜によって、ブロックされていますか?私は、あまりにも多くを失う:また、このチャンネルを!なぜ、ユダヤイルミナティ666 IFM、FED、ECB NWOの?彼らは唯一のカトリックの王を恐れている!彼らは唯一のカトリックの王を恐れている!
synne 666 KKKナチCIA IMFは---あなたは、私はすべての悪魔の、尊敬を失った、と信じている国際通貨基金(IMF)、サタンの会堂(IL FONDO monetarioインテルナツィオナーレのすべての子のある彼らの、兄石工、 、)、今、今、私はすべてを明らかにしたこと、誰かを傷つけることができるようにそれは、私が持っていない、任意の超自然的な力、?あなたが見た、私は説得力が得意であったか、また、あなたは、何か、それは、存在しない?笑。しかし、それが認識されなければならない:あなたは私に会ったので、あなたは、より人間的になりました!
1 .. 2。 @ 666 IMF:ロスチャイルド - これがゲームの終わりだ!私は(?私はまた、彼はほぼアパートを破壊されたが、以前のテナントと、失う、置く:2000€:立ち退きを行うために)2つのテナントがあり、不況のために、彼らが私を支払うことができない、家賃!そして、私は持っている "地域産業"高:4トラバーチンに覆わメートル、中央エリア、バーリ、可能性も "利回り:家賃":用:月額2000€ですが、5年で、私はできませんでした、と半分の価格であっても、それをしない借りる!しかし、私は銀行にこれらの事を伝えることができます:私は住宅ローン作られた "ユニクレジット":220.000€を:25年には1か月あたり、ほぼ1300年の毎月の支払いで、50万人以上になること? KingxKingdom2ヘクタールpubblicato国連commento 17鉱石FA
2 .. 2。 @ 666 IMF:ロスチャイルド - のように、あなたがこのような状況で住宅ローンを支払うことができますか?と述べ、科学者Giacinto Auriti:あなたのお金の270%(無から作成):のコストでこれは真実ですか?と相対課税と公的債務と?実際には、我々は、すべての人々は、我々は、もはや失うものはない、なぜ未来を持っていないことはできません:世界中のあなたの力を、あなたが強制されています:すべての人々を殺すために、イスラエルを破壊するために、また、この切迫した時:3°核世界戦争! KingxKingdom2ヘクタールpubblicato国連commento 17鉱石FA
1 .. 4 .. @キングサウジアラビア - 笑。私はあなたが、私はあなたの、義理の息子になったことを聞いたことがあるので、(実際には、我々はイスラム教徒が大爆笑、複数の妻を持つことを許されていますが、ことを私はこの私の女性は、彼女が未満持っていないことを願っています知っている。9歳..(笑)あまりにも、なぜなら、私たちのカトリック教徒に、多くの人はバチカンがないこと(犯罪の不条理と自滅、言っている:対:人権:生きる:絶望の状態では、反対に、多くの最高の、彼の閣僚)で、これは、我々は、小児性愛者です。ECCが..笑)、それはわかっています。あなたは真剣に取り組んでいます:イスラエルの王:私になる、ように。しかし、私は精神的な男、私は嫌い、権力、名誉等を午前..私は、この世界が与えることができることすべてを憎む、すべて無益、偽すなわち..と私は天上で既に居ないので、として:unius REI?だから、私のコミットメントは、すべての政府がこのような認識を防止するために全力を尽くすことです。しかし、残念なことに、このようなことが起こらない場合はどうなりますか?すべてのあなたの人生を失う
2 .. 4 .. @キングサウジアラビア - あなたは彼が何を言いたいのか知っている:アッシジの聖フランチェスコ、スルタンで?誰もが本当に、これを知っているか、私は知っている! 1。ムハンマドが最大である:神への反逆者、彼は知っていた、地獄に行き、実際には、誰:私たちは神(クルアーン)からの啓示があったが、彼は入れるでしょう:書面で、すぐに、それらの啓示の任意のフォームを防ぐために操作または破損や物忘れ、コーランの未来!心ですべてのコーランを学ぶために多くの年、それは次の場合:またので、それはかかるだろうと同じ時間などに、迅速に、一度、書かれていません。 ECC ...行いましたか?として、存在しないメモリにコーランたか?これは不可能です! 2。我々はすべてそれが良いことをする場合であっても、神の代わりにサタンの態度を知っていますか?サタンは、善を行うために、神は、それを防ぐのだろう!だからこそ、サタンは、彼が知っている、実際に、どのような神が考え、望んでいると愛のためにクルアーンで豊富な神の言葉があることを、それがロジック!
3 .. 4 .. @キングサウジアラビア - 3。しかし、ムハンマドに対する最もセンセーショナルな費用は、神は、開始されていないということです、、神聖な男性の何千もあるアブラハムは、メルキゼデク、ノア、モーセとすべての預言者と個人的に神聖な仕事.. (そして、私たちは当然それらを言うことができる、彼らはイスラム教徒であったことであり、このために、これは、教化、だまされると無知な狂信者は、すべてのイスラム教徒の間で存在していること、さらに重要なことは、真実である)の天使で、啓示を締結する、なぜ、ムハンマド:彼はいつも天使がサタン自身であったこと、知られています!サタンはイエス·キリストとの真のクリスチャンを嫌っているから! ?キリスト教徒の90%は他のすべての宗教の%にはるかに偽善偽善者、、、であるのでしかし、私は偽善者の数を増やすには、イスラム教を傷つけたくない:世界では、しかし、私は聖別イスラム教にしたい、自身とともに、イルミナティの闇あなたの悪魔の家族、ワッハーブSalafistsから、Isalmの制御をそれを減算し、
KingxKingdom2ヘクタールpubblicato国連commento 17鉱石FA 4.4 .. @キングサウジアラビア - あなたは、イルミナティパリサイ人のようにすべての地獄に遮断すること?あなたがいるというだけの理由で、神と、あなたは個人的に神を知らない:なぜ、神はたわごとのあなたの殺人と自分の宗教との関係を持つことはできず、加えて、あなたはどんな関係を持っていない場合のみ:最も危険な、人類の全歴史の害虫駆除業者マス! C.S.P.B.核心サンクPatris Benedecti、CSSMLCrux神聖シットMihiルクス、Holy.NDSMD mihi DUXドラコ、V.R.S.に座らないでください立ち去れ、サタンが、サタンを離れろ! N.S.M.V.しないSuade Mihiヴァナ、S.M.Q.L. SuntマラQuae Libas、I.V.B. IPSA Venena Bibasは、あなたの毒を飲む:自分で作ったよ!イエスの名においてアーメン
ShalomGerusalemmeコメントを投稿:12時間前@キングサウジアラビアは---あなたが反対勝をしたい:世界中、自分が何のために:のみ:イスラム共和国、あなたのシャリア課す:すべての人々に対して、ワッハーブ派の信徒、サラフィースンニ派を!しかし、あなたが望むことができるように、非常に邪悪な悪魔主義者であること:より、イルミナティのパリサイ人の、悪魔のタルムードやカバラのため、国際通貨基金(IMF)のと同様、二重の試合を行うことを期待するには、次の対策:その?お仕事は何ですか?あなたに対して、イスラエルに対して、排除する:イスラム教完全:として:削除されましたしかし第三世界の核戦争であり、ナチズム、そしてあなたが、あまりにも、イスラエルは崩壊:パリサイ人たちがいるため:確かに:彼らは来たくないあなたの砂漠の一角に住んでいるために!彼らがした:あなたが、あなたは、自分のことを、悪魔の人食い人種の味方をした11月9日、322ブッシュ、666ロートシルト:悪を行うために:反対:キリスト教殉教者、世界中に!ただそのために?神のために、私の聖なるアッラー?犬のたわごとアウトは、あなたの人生よりも貴重です!
@ Bildenberg、イスラエル、多国籍の三極、フリーメーソン、政府、フリーメーソン、石工、政治家、ユダヤロビー、AIPAC、FED、ECB、IMFは、フリーメーソン、企業、322、666、---あなたは裏切った:憲法、そして、あなた'veは得た:であなたの人々の、:貨幣主権国際ユダヤ人銀行家、または:ルシファーによってイルミナティから:あなたのように!もちろん、それまでに、亡くなった人々は、唯一あった:?3番目と4番目の世界の人々は、システムが登場:あなたのために良い!しかし、それはまだ良いだろう:今日、たった今:まだ、それは死ぬまでお時間だと?あなたの人々(科学者Giacinto Auriti)で::270%:お金の価値は賃金を行うことはできませんので、 "それから、と言って"このように、この人:どのように、彼はより多く持つことができます:未来を? "まあ、我々は革命を持つ前に、それは、世界的な核戦争を通じ、それらをすべて殺すためにdickheadsのdickheadsのdickheadsのdickheadsのdickheads良いです
米中央情報局(CIA)666:Synnek1は7時間前のコメントを掲載して:あなたはビデオゲームでたらめの再生を停止する必要があります!手の施しとあなたの聖書を読み始める! --- ANSWERは---これは本当にです:臨時は、すべての人に、それは我々の意見や信念などを変更することができるという能力です..あなたは天使たちのために行使することができないオプション、!ここで、神が私たち罪人の患者であるので!しかし、あなたが書いたものに沿って?今、あなたは自分のチャンネルから、サタンのたわごとの多くが削除されます..今だけ!
[シャリア世界:サウジ帝国]俺の医者の友人?彼は非常に注意してください男は、国際的な政治的現象である、と彼はキリスト教が完全に窒息死されること、間違いなしです!そのため、彼はアナーキーと不道徳から私たちを解放するために来たように、イスラム教である、楽しみに、ですね!西洋、イスラム穏健派で、意思の可能性はないので..ただ唯一、偽の引数:のみ欺くために、戦術(イスラム)セット/緊張している!イスラムの真の顔は、暴力と不寛容であり、変更することはできませんので!
Yeevooihonの祝福がありますように3日前にコメントを投稿しました。私はもうこれらのチャネル上ではないです。さようなら、私の友人恵まれた一日を過ごす。私は(あなたが誰であるか知っている:---回答 - >あまりにも強烈ここに、あなたの仕事であり、、ここではしないことはあまりにも悪は、1つだけを信じるために、近年では、チャネルの進化であった!あなたが言った言葉!どのようにあなたは私の友人Yeevooihonを殺したのか?Yeevooihon、彼女はShalomGerusalemmeの友人だったら?



 @666 CIA IMF NATO --- you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic..  no! God is not your "mafia boss", why, when God said you can not know totally evil (superhuman) and the good (God), because you're just a man, for to end, to do deceive yourself, by Satan, then , this was done: all of us have done treachery! however, since I was born again as a Christian, I am also become, God in Christ Jesus, even I, as God is now able to handle the good and the bad, but, this is eviente, no human can do it((knowledge of good and evil, by alone)), without,, obey laws of the State and the laws of church, ie religions, That is why it is crucial that all those laws, just laws should be: all only justice!!


@666 CIA IMF NATO --- but, after all, no one expects from any Satanist, as an Pharisee of the IMF, that he can be honest or sincere! to said him: "I ​​am the true Nazi, I designed the Holocaust, of any Shaoh, and now I have to disintegrate Israel (because, are not stupid, that, until to give up: the: control, of over, the world, for to end to live: in the desert of Saudi Arabia), during the 3rd WW nuclear: because 1. i have to kill all the people, to regenerate a new IMF, because, in fact, people are exhausted: for guilty of my seigniorage satanic banking, too exhausted, can not be squeezed, further " you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic


@666 CIA IMF NATO --- you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic voi volete sostituire Dio(CREATORE) con satana(creatura ribelle), ma, questo è soltanto patetico that you are a liar? this is obvious! because you have demonstrated, in your video to believe in the any element supernatural: ie, power occult:(666 IMF) occultism! now, this is logical, if there is the element supernatural, then, there is also the divine element (which, you hate too), just because you are not worthy of being able to reach that level, in fact, you're too dirty 322 666! you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic

youtube 666 google, CIA Synnek1, has posted a comment: 6 hours ago: In the name of our LORD: I command you: STOP your BULLSHIT! --- ANSWER - both for an understanding between us, my eventual Bullying? is your problem, that is, a problem of youtube, because, my problem is only to defend the innocent in every corner of the world! if Obama is afraid to defend himself against me? this is his problem, not yours! as for you, you are bad enough, a piece of shit, to get hired: a criminal, such as: "Garry Cooper," because this is your bullying against me! [[KullDarothic ha pubblicato un commento 1 giorno fa BANG! Idiot thinks he is talking to the world.]] Synnek1 posted a comment 5 hours ago Report spam Dear Unius Rei: What do you think about the "Church of God"? - ANSWER - if not are committed serious crimes?, I do not interfere, against, religions or governments! HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento 9 ore fa allelujah

@IHateNEWLAYOUT-- Unfortunately, the idiots are transversal to all religions, and, to all nations, that's why, you in America, you have: Dark fail CIA fagot, Cain IMF uterus 666 darotic tic tic ", and, we in Italy, we have: unfortunately: the Guardian of Madness! who make blasphemes against: the Holy Spirit, but, because he did not understand that: without the power of the Holy Spirit? nobody in the world can do a good deed! here is that the Holy Spirit could not send, himself, to hell! purtroppo, gli idioti sono trasversali, a tutte le religioni e a tutte le nazioni, ecco perché, voi in America, voi avete: Dark fail faggot, Cain 666 uterus darotic tic tic", e noi in Italia, noi abbiamo: purtroppo: il Custode della Follia! colui che bestemmia contro: lo Spirito Santo, soltanto: perché lui non ha capito, che: senza la potenza dello Spirito Santo?, nessuno, in tutto il mondo, potrebbe fare una buona azione! ecco perché lo Spirito Santo non potrebbe mandare se stesso all'inferno!

@ President OBAMA - if all the charges, against "Sholom Rubashkin" are true? This man does not deserve more than ten years in prison, and because: this is his first offense, he is entitled to a discount of 1/3: of his sentence, and since it is not a person dangerous to society: he can serve his sentence of imprisonment:in the station of the municipal police: or, other police, that: it is closer to his home. He can get his relatives, at any time, and is entitled to seven days off in a month, in order to follow the education: of his 10 children! This is: that: I have made for him, and everyone knows: that all the Presidents of the Republic, the world, have their prerogatives in the field of applications of the: judgments .. so that, if you're not busy with me? me neither: I will hold with busy: you!so that: it is not good, that you make the figure of Pontius Pilate, on this occasion... from "rrmbgpym"

[Open Letter to Obama NAZI IMF slave: the case of: Sholom RUBashkin] in fact, this man was not punished, because it was: a contractor, incorrect, but was punished only because it is a jew: who, himself, he must not defraud, the banks, that, are your idols invisible of Illuminati Pharisees: of cult Baal: of your god owl at Bohemian Grove. Rnlightened are your masters, of our time, and that, only, they have the license to kill: the people and steal: until it choke: in this recession: make with, artificial currency of a debt that has not been, never established, or thought in mode Costitutional, that if, then, you were an honest person? also, you did kill yoursef: how, Kennedy was killed: for making the executive order: 11110. but this is the truth: you, like all politici, you sold your soul to the devil, for do exterminate, the peoples! from [rrmbgpym]

[Open Letter to OBAMA: about the case of: Sholom RUbashkin] is right, that employers must pay, taxes, and they must be correct, too, but, if entrepreneurs: they are deceived, robbed, then, you sustain the entrepreneur: the same way: how,: you claim the banks? but, then, all the banks make false accounting (legally): why, when they create the money: out of nothing: both: to bestow: a mortgage or: giving the money to the state, they put it: in a deficit budget (the money created from nothing): and then: they dishonestly, they make fake failure! as: you to be too: an accomplice of thieves, bankers, another thief with them? no, you do not protect entrepreneurs scammed! then, why should you take taxes from them? .. to be you, the first crook! In fact, our entrepreneurs are martyrs and heroes, because, they argue over their shoulders the whole society!

Obama @ Mason servant of the IMF 666: my dear friend - to understand, this complicated story: of [Sholom Rubashkin] I asked explanations: at the HOLY Spirit! however, that: this court case, immediately jumps to the eyes of all, is the sentence:condemnation, to 28 years, in fact, in this situation, aquivale to the sentence to life imprisonment, that it's a punishment abnormal, that is been imposed on this jew: a man of peace: at his first offense! That judgment: it is absolutely disproportionate, though, is compared, with similar events! @Emma Müller ie: UtherDarothic: uterus of satan 666 CIA IMF, bitch of a bitch .. who do you believe? I will take 28 years in prison: from [Sholom Rubashkin:] and put them: on you!

President OBAMA: elected: with the money:of IMF FED 666: who, then, again, they are all money, that, has been stolen, from the American people: in any case, through the seigniorage banking --- it is true that: in his Talmud satanic secret (which only the Pharisees KAKAM: Illuminat,i are can read): Rothschild NAZI great-grandfather, wrote: "All jews, who have lost their paternal genealogies?, they too have become as goyim (animals shaped human) and, therefore, they should all be exterminated through the Shaoh: in a : in mode loop cyclically! no!! no!! him is wrong! Jews are human beings, like everyone else, and, that this is quite?, sure, and, I can testify it! to my friend: "rrmbgpym" for information.

Obama @ Mason servant of the IMF 666: my dear friend - to understand, this complicated story: of [Sholom Rubashkin] I asked explanations: at the HOLY Spirit! however, that: this court case, immediately jumps to the eyes of all, is the sentence:condemnation, to 28 years, in fact, in this situation, aquivale to the sentence to life imprisonment, that it's a punishment abnormal, that is been imposed on this jew: a man of peace: at his first offense! That judgment: it is absolutely disproportionate, though, is compared, with similar events!

1_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment: JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. Supreme Court Rejects Appeal: of Rubashkin Case. The U.S. Supreme Court: has formally declined to hear an appeal on the conviction of former Agriprocessors: executive: Sholom Rubashkin. AAFont SizeBy Hana Levi Julian. First Publish: 10/11/2012, 1:58 PM. Sholom Rubashkin: and, 10 his children. Justice for Sholom,The U.S. Supreme Court: last week: formally declined to hear an appeal: on the conviction: of former Agriprocessors executive: Sholom Rubashkin. The decision shocked: the worldwide Orthodox Jewish community, which has been petitioning: for the appeal: for months. Rubashkin, 52, was convicted in 2009: on 86: counts of financial misconduct: and sentenced: to 27 years in prison.

2_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment: JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. In his request: to the Supreme Court, Rubashkin's attorneys: claimed the lengthy sentence: violated federal sentencing laws: for a first-time non-violent: offender. The conviction: has been questioned altogether by numerous legal authorities: who say the judge in the case, Justice Linda Reade, should have recused herself: due to a conflict of interest. Reade had met with investigators to plan logistical details of an immigration: raid at the meat packing plant prior to hearing the case: in court. Agudath Israel of America: said it was "deeply saddened" by the high court's refusal to hear the appeal. "Serious questions have been aised as to the fundamental fairness: of his trial and sentence, and he surely deserved: a full hearing from our nation's highest court," the organization said in its statement.

3_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment:JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. "It is noteworthy that a broad and distinguished array of legal scholars and experts have declared: the case to be a miscarriage of justice. As such, the justices have sadly squandered: an opportunity to right a terrible wrong." The case has been the focus of laser-sharp attention: in the Orthodox Jewish world, with an ongoing fundraising campaign to cover the legal fees that have accrued. Rabbinical and other community: leaders have spoken out against the unusual: and excessively harsh sentence Rubashkin received, while not defending any wrongdoing: that: may have occurred. In response: to the Supreme Court ruling, Rubashkin himself wrote from prison to his family,

4_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment:JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against: our Institutions[Sholom Rubashkin:]. "What is clear and for sure is that Hashem will send His help very quickly and bring me home to you. We have bitachon (faith) in Hashem: in our time of need," he wrote, adding that true, deep trust in the One Above means accepting His ways no matter how difficult the circumstances may appear. "Being in G-d's Hands is the only: Hands I want to be in, and Hashem will pull me out of the pit I am in and bring me: home right away," he wrote. -- ANSWER-- rebuke, the Spirit, the Holy, the Masonic and: hypocritical system: of shit: based on ideological and practical Satanism 666 IMF: banking seigniorage!

criminals, traitors! all Bildenberg: Masonic lodges and: shit! [this is: the coup Masonic: of all the false democracies of the bank seigniorage: that is, the regime occult, that: terrorizes all Jews .. God said to me: "you free my people jewish, that he is prisoner of Satanists Pharisees, the IMF's 666!"].. Admiral of the Navy in Italy, he takes a salary: Monthly: approx: 360,000 € (monthly)! if 2000 people: about (in positions: strategically relevant, for our institutions), in Italy, take salaries: and pensions: that exceed: € 100,000: euro: in a only month? this is one way: to corrupt: Institutions: and do genocide! That is why, our politics, and our leaders: are criminals, that their work against: the Constitution, and against: the sovereignty of the people!

[il mistero: di Unius REI] but, as is the power: of metaphysics, which lives in me? How, with what impact, my kingdom Celeste, will be at my orders? what I decide to do? This is the torment of: IMF: 666 Rothschild, and 322 Bush: in recent days.. because: they are: also: smart! if my anger was not appeased, it could destroy, everything .. but, as this, is what, destruction could be manifested? This is another question that, are all Satanists waiting to know!

666 CIA; uterus of Darothic shit idiot too -- I see, that you have thought many times about, why your employer: satanism international, institutional, ie, CIA: synnek1, he fears and respects me, at the same time! but, this is your problem, because Synnek1, is very smart, but, for you, is not! my authority is an authority in the heavenly places: eternal forever! I am the most powerful man in the kingdom of God! this is my position! only I myself can I remove my position, that is, I can resign! but, God knows, that is something, I will never do, because, I'm not a coward like you! CIA 666: Synnek1 -- start READING YOUR BIBLE! --- ANSWER --- this is truly: extraordinary, in every man, that is the ability of being able to change our opinions, and beliefs, etc. .. option, which you can not exercise for the angels! here, because God is patient with us sinners! However, in line with what you wrote? now, you will delete a lot of shit of Satan, from your channel .. just now !!!

@ King Saudi Arabia --- you want to do: wins against: all over the world, for do one: only: Islamic republic to impose, your sharia: Wahabi, Salafi Sunni, of all Peoples! but, as you can hope for, to be a Satanist more evil: of Pharisees Illuminati, for satanic Talmud and Kabbalah,of the IMF, to hope to do the double game, as well: against: them? What do you do? is the 3rd: world nuclear war, however: against you, and against Israel, to eliminate: Islam completely: as: was deleted: Nazism, and you do, too, disintegrate Israel: because the Pharisees: certainly: they not want to come to live in a corner of your desert! but you, you have made, of yourself, the ally of the Satanists cannibals: that they did: 11-09, 322 Bush, and 666 Rothschild: to do evil: against: the Christian martyrs, all over the world ! just for that? for God, my Holy Allah? the shit out of a dog, is more precious than your life!

666 IMF cannibal talmud-- ahahahaha --- [it is true that you are the terrorists, who have full, ofAl Queda: Syria! my channel: lorenzoAllah Mahdi Palestine: 1. was all "Green": 2. it was not, never punished! 3. you are slanderers! 4. infact: I no complaints: never: on my page of my comments, as always my custom to do! ] Service assistance YouTubeRe: [# 1152701041] Good morning "lorenzoscarola," Thank you for your email. Your account "lorenzoscarola" was: identified: as: account in violation of the community guidelines. Your account: it was closed. Keep in mind: that: you are not allowed access: other accounts: YouTube, possessing or creating.10./11./2012, [Penalty 1]: "Duke David Peace and Love Christmas vs. Hanukkah IMF NWO WW nuclear Hate War"

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa 666 IMF cannibal talmud-- [that sucks: 666 google IMF: aliens abductions: project] .... Removed due to a violation: of our terms and conditions of use: on 10./11./2012, . [Penalty 2]: ["horror sharia Dark Side of Prophet Muhammad shit pedophile killer murdered genocide"] above at :/ watch? V = tSPP9Kt5VxY. Removed due to a violation of our Terms and Conditions at: 10.11.2012 date (this date, you have provided is false!, And anyway? It is prior to the formation of my channel). you have confused my channel lorenzoscarola: that you have already closed(one year ago), with this my other channel! but if you want to close all my channels? You can do it! but you must know this: "the destruction of Israel? has been only your fault!" In fact, the creation of this channel? lorenzoAllah Mahdi of Palestine is form: 18./set./2012 Registration date: Position Jerusalem: Israel Country

@ google youtube, liars, murderers criminals, 666 322 CIA MOSSAD FED ECB IMF --- but if you have closed my channel: "lorenzoscarola" a year ago, how you have been able to invent, this date, 10./11./2012, out of nowhere? liars, murderers sacrificers of children on the altar of Baal, for the destruction of the Hope of Israel! you doing in the world: 200,000 human sacrifices on the altar of Satan, every year: cannibals!!!, my: lorenzoAllah Palestine Mahdi said: "I am King Universal: unius REI, from kingdom of God YHWH, ie Mahdi and King of Israel. said to the Lord: "Anyone who speaks a word against you (unius REI), I know it will be put to death .... Because the spread terror among the people of the wicked: and at the same time can be raised: the people of the good man, in all the world! "

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa assassini bugiardi criminali, 666 322 CIA MOSSAD FED FMI BCE ma, se voi avete chiuso il mio canale di: "lorenzoscarola" un anno fa, come, voi avete potuto, inventare, questa data, del 11.10.2012, dal nulla? bugiardi assassini: sacrificatori di bambini: sull'altare di Baal: per la distruzione della Speranza di Israele! voi che fate nel mondo: 200.000 sacrifici umani sull'altare di satana, ogni anno, my: lorenzoAllah Mahdì Palestina said: "I am Universal King: Unius REI, from kingdom of God JHWH, ie Mahdì and king of Israel. said to the Lord: "Anyone who speaks a word against you(Unius REI), so it will be put to death .... because the spread terror among the people of the wicked: and at the same time can be raised: the people of the good!"


ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa @ OBAMA: 666: 322: CIA MOSSAD, IMF: NWO murderess Satanist Freemason crimianale of shit! In this way, you have closed: my channel: of: lorenzoAllah Mahdi Palestine: has posted a comment: 1 hour ago: for two pénalité: date you: on the same day of 11.10.2012 (however, a false date !). [Penalty 1]of 11.10.2012, + [Penalty 2]of 11.10.2012?: when my channel "lorenzoAllah Mahdi Palestine" had not yet been created: the 18/set/2012:? young blood human: at altair of your satan: do hurt your brain! [that sucks: 666 google IMF: aliens abductions: project]

@Obama criminal CIA IMF 666 @ google NAZI - is useless, that you do your slanders against me! because I was go, at the technician, that, he has replaced my DVD player, without no result, which is why the problem is that: you have tampered with my BIOS?, to take control of my computer? I did not want to send the computer to a specialized center, only, because the computer is very cheap, 400 Euros, approx. because you have suspended: "lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment: 1 hour ago?" maybe you want to pray exclusively: with the mother of Jesus? maybe you need some miracle? I believe: that: you should do a wash: in the holy water, for as you become Satanists criminals IMF!

@OBAMA NAZI! --- WARNING 666 google CIA IMF -- HAS suspended: my: youtube channel [lorenzoAllah Mahdi Palestine: has posted a comment 33 minutes ago] lol. and because they took the remote control: of my computer, a year ago? they know very well, all that I do, this is an operation absolutely ridiculous, in fact, google did this: against me, only to cover up their crime: and their accomplice: windows, this is a serious abuse of power, because, I am unius REI, that, i can not lie!

[] WARNING: MY: lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment 13 minutes ago / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? filter =1: is been SuSPENDED, 666 BY GOOGLE []. CIA: 666: IMF, after all: 12 months ago, the CIA, 666, GOOGLE, they tampered with, my "" BIOS "" and Therefore I can not use my DVD player, Which they marked: with a long string, special codes, that's why, yesterday, I bought a CD player, external USB port, of course, in order to update the BIOS through the CD autorun, the manufacturer, ie, the Packard Bell. fatto che, I hate WINDOWS: for his policy of economic usury, and I decided, in fact, not to use: his operating system! but this is the truth, they did not allow to restart my computer from external media, as well as from USB drives,

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa [] WARNING: MY: /channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? filter= 1: is been SUSPENDeD, 666 BY GOOGLE []. The CIA: 666: IMF - They took remote control of my computer, and Prevents: to me, That I can upload, video, about, the theory of: creationists scientists ... In fact, of the 12 partitions and related: 12 operating systems: on my laptop? they have destroyed: openSuse, and Prevents others: 11 operating systems, of ubuntu, you can see: additional devices, and even to be atto see and access to other operating systems: in the same hard disk

"lorenzoAllah Mahdi Palestine" has posted a comment: 12 hours ago "hallelujah: is Jewish praise" - ANSWER - lol. IN THIS WAY? for slander by google: that said, I had some penalties, but, instead it was not true? LOL. I HAVE ALREADY LOST THIS CHANNEL: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllah Mahdi Palestine" is been blocked, so by tonight? I lose too, much: also this channel! why, jewish Illuminati 666 IFM FED ECB NWO? they are afraid only of a Catholic king! they are afraid only of a Catholic king!

synne 666 kkk nazi CIA IMF --- you believe that, I lost respect, of all Satanists, and their, brother Masons, that is, of all the children of the synagogue of Satan, who is the IMF(il Fondo monetario internazionale,), now, now, that, I has revealed to all, that, I not have, any supernatural power, to be able to hurt someone? You saw, how, I was good at convincing, also, you, of something, that, does not exist?lol. but, it must be recognized: you became more human, since you met me!

1 .. 2. @ 666 IMF: Rothschild - this is the end of the game! I have two tenants (but, with the previous tenant, that, he nearly destroyed the apartment? I also, put, lose: 2000 €: for do the eviction), which, because of the recession, they can not pay me the rent ! And I have an "local industrial" high: 4 meters covered with travertine, central area, Bari, which could also "yield: rent": for: 2000 € per month, but is 5 years, which, I was not able, to rent it, not even for half the price! But, I can tell these things to the bank: "UniCredit" where I made a mortgage: 220.000 €: that in 25 years become more than 500,000, with a monthly payment of almost 1300 per month? KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa

2 .. 2. @ 666 IMF: Rothschild - like, you can pay the mortgage in this situation? This is the truth: the scientist Giacinto Auriti, said: with a cost of: 270% of your money (created out of nothing)? and with a relative taxation and public debt? In fact, we, all Peoples, we can not have, no longer have a future, which is why, not to lose: your power over the world, you are forced: to kill all the peoples, and to destroy Israel, also, during this imminent: 3 ° nuclear world war! KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa

1..4 .. @ King Saudi Arabia - lol. I know that, since you have heard that, I have become your, son in law, (in fact, we Muslims are allowed to have more than one wife, but, lol. I hope that this my women, she have not less than nine years .. lol. too, because, to us Catholics, many are saying (for the crime absurd and self-defeating, that the Vatican does: against: human rights: to live: in a state of the despair, against, many of best, of his ministers), which, we are pedophiles. ecc.. Lol.), I know that. you are seriously committed: to make, become me: the King of Israel. But, I am a spiritual man, I hate, power, honors, etc. .. I hate, all that this world could give, ie all futile, and false .. and since I am already in heavenly places, as: unius REI? So, my commitment is to do everything to prevent this recognition by all governments. but, unfortunately, if this does not happen? you lose all your life

2 .. 4 .. @ King Saudi Arabia - You know what he said: St. Francis of Assisi,at the Sultan? Anyone knows this, really?, I know! 1. Muhammad is the greatest: traitor to God, and he knew, to go to hell, in fact, anyone: of us had a revelation from God (Quran), he would put: in writing, immediately, those revelations to prevent any form of manipulation or corruption or forgetfulness, the future of the Koran! Also because it would take: many years to learn all the Koran by heart, but if it: is not written, at once, quickly, at the same time, etc.. ecc... yet? as, Learn Quran to memory that does not exist? This is impossible! 2. we all know the attitude of Satan in the place of God, even if it is to do good? Satan would prevent that, is God, to do good! That's why it logic that in the Qur'an there are abundant divine words, because Satan, he knows, , really, what God thinks and wants and love!

3 .. 4 .. @ King Saudi Arabia - 3. But the most sensational charges against Muhammad, is that God, has not started, a sacred work personally with Abraham, Melchizedek, Noah, Moses and all the prophets, that is, thousands of holy men .. (And we can rightly say of them that they were Muslims, is for this, this is the truth, more importantly, that, exists among all Muslims, indoctrinated, deceived and ignorant fanatics), to conclude the revelation, with an angel, that's why , Muhammad: he has always known, that the angel was Satan himself! Because Satan hates Jesus Christ and true Christians! However, since 90% of Christians are hypocrites, much more hypocritical, in%, of every other religion?, I do not want to damage Islam, to increase the number of hypocrites: in the world, but, I want to sanctify Islam, itself, with, the subtract it, control of Isalm, from dark your satanic family, of Illuminati, Wahhabi Salafists,

KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa 4.4 .. @ King Saudi Arabia - that you, as the Illuminati Pharisees block off all in to the hell? Why, God can not have any relationship with your murders and your religion of shit, and besides, you do not have any relationship: with God, and you do not know God personally, simply because you are: only: the most dangerous, exterminators mass of the whole history of mankind! C.S.P.B. Crux Sancti Patris Benedecti, C. S. S. M.L.Crux Sacred Sit Mihi Lux, Holy.N.D.S.M.D. Do not sit mihi dux draco, V.R.S. begone Satan, Get away Satan! N.S.M.V. Not Suade Mihi Vana, S.M.Q.L. Sunt Mala Quae Libas, I.V.B. Ipsa Venena Bibas, Drink your poisons: made by yourself! Amen in Jesus's name

ShalomGerusalemme posted a comment: 12 hours ago @ King Saudi Arabia --- you want wins against: all over the world, for one do: only: Islamic republic to impose, your sharia: Wahabi, Salafi Sunni, against all Peoples! but, as you can hope for, to be a Satanist very evil: more, of Illuminati Pharisees, for satanic Talmud and Kabbalah, of the IMF, to hope to do the double game, as well: against: them? What do you do? is the 3rd world nuclear war, However: against you, and against Israel, to eliminate: Islam completely: as: was deleted: Nazism, and you do, too, disintegrated Israel: because the Pharisees: certainly: they not want to come to live in a corner of your desert! but you, you have made, of yourself, the ally of the Satanists cannibals: that they did: 11-09, 322 Bush, and 666 Rothschild: to do evil: against: the Christian martyrs, all over the world! just for that? for God, my Holy Allah? the shit out of a dog, is more precious than your life!

@ Bildenberg, Israel, Trilateral, Masonic lodges, governments, freemasonry, masonry, politicians, Jewish lobby, AIPAC, FED ECB, IMF, Freemasonry, corporations, 322, 666, multinational --- you have betrayed: the Constitution, and, you've got: monetary sovereignty:of the your people, at the:international Jewish bankers, or: Illuminati by Lucifer, from: like you! Of course, until to that, those who died, were only: the people of the third and fourth world?, the system appeared: good for you! But, it will be still good: today, right now: still, that it's your time to die? because you can not do pay: 270%: the value of money: at your people (scientist Giacinto Auriti): "then, to say," this people in this way: how, he can more have: a future ? ". well, before we have a revolution, it is better to kill them all, through, the global nuclear war, dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads

CIA 666: Synnek1 posted a comment 7 hours ago: YOU NEED TO STOP Playing video games Bullshit! Goddamned and start READING YOUR BIBLE! --- ANSWER --- this is truly: extraordinary, in every man, that is the ability of being able to change our opinions, and beliefs, etc. .. option, which you can not exercise for the angels! here, because God is patient with us sinners! However, in line with what you wrote? now, you will delete a lot of shit of Satan, from your channel .. just now !!!

[sharia World: Saudi imperialism] a doctor friend of mine? he is a man very aware, international political phenomena, he is sure, that Christianity will be completely smothered! therefore, he looks, forward to, which is Islam, to came to liberate us from anarchy and immorality! because there is no possibility of making, in Western, an moderate Islam .. just only, false arguments: that is, a tactic (Islamic) set, / tense, only to deceive! because the true face of Islam, is violent and intolerant, and it can not change!

Yeevooihon posted a comment 3 days ago Bless you. I am not ON THESE channels anymore. Goodbye and have a blessed day my friend. I know who you are (: --- Answer -> too intense is your job, here;, for not to be, here! too evil, was been the evolution of your channel in recent years, in order to believe in only one word of what you said! how did you kill my friend Yeevooihon? When Yeevooihon, she was a friend of ShalomGerusalemme?